Książka o polskich konsumentach. Co się w niej znalazło?

Książka o polskich konsumentach. Co się w niej znalazło?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompleksowe opracowanie pozwalające zrozumieć, na jakim etapie są w Polsce badania rynku, zachowań konsumentów i co można z tą wiedzą zrobić.

Za wydaną w zeszłym roku książką pt. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, stoi ponad pięćdziesięciu ekspertów na co dzień związanych z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii. To właśnie gremium od lat tworzy branżę badań marketingowych w naszym kraju. Dzięki publikacji mamy szansę uczyć się od najlepszych.

Książka porządkuje aktualną bazę wiedzy o badaniach rynku i opisuje dobre praktyki, które warto stosować, aby efektywnie docierać do konsumentów. Publikacja stwarza możliwość poznania metod i technik badawczych w różnych obszarach biznesowych. Technicznie książka podzielona została na cztery części:

  • Opis elementów procesu badawczego – od przygotowań, aż po przedstawianie wyników badania.
  • Szeroki przewodnik po metodach badawczych – od prostych i powszechnie znanych, po bardzo specjalistyczne.
  • Pytania i odpowiedzi – pytania ze świata biznesu, od praktyków, odpowiedzi naukowców, przez pryzmat badacza.
  • Słownik – objaśnienie kluczowych zagadnień i pojęć.

Ponadto publikacja została wzbogacona o liczne cytaty ekspertów, przykłady z życia wzięte oraz ćwiczenia. Te ostatnie sprawiają, że książka nabiera podręcznikowego charakteru. Idealnie nada się dla studentów i pomoże zrozumieć poszczególne zagadnienia w praktyce.

Zdj. główne: Lukas/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak firma może być eko?
Jak firma może być eko?
W artykule znajdziesz rozwiązania, które możesz wdrożyć, aby zorganizować działanie Twojego przedsiębiorstwa w sposób ekologiczny. Zainspiruj się i już dziś podejmij działania na rzecz środowiska.
Carrefour mówi „STOP marnowaniu żywności” – produkty tańsze nawet o 90%
Carrefour mówi „STOP marnowaniu żywności” – produkty tańsze nawet o 90%
Carrefour nie marnuje jedzenia – każdego dnia produkty przecenione nawet o 90%.
Czy ubezpieczenie musi być drogie? Nie – powinno być opłacalne!
Czy ubezpieczenie musi być drogie? Nie – powinno być opłacalne!
Czy jednak ubezpieczenie jest kosztowne? Jak się okazuje – nie.
Ostatnie wpisy