Książka o polskich konsumentach. Co się w niej znalazło?

Książka o polskich konsumentach. Co się w niej znalazło?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompleksowe opracowanie pozwalające zrozumieć, na jakim etapie są w Polsce badania rynku, zachowań konsumentów i co można z tą wiedzą zrobić.

Za wydaną w zeszłym roku książką pt. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, stoi ponad pięćdziesięciu ekspertów na co dzień związanych z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii. To właśnie gremium od lat tworzy branżę badań marketingowych w naszym kraju. Dzięki publikacji mamy szansę uczyć się od najlepszych.

Książka porządkuje aktualną bazę wiedzy o badaniach rynku i opisuje dobre praktyki, które warto stosować, aby efektywnie docierać do konsumentów. Publikacja stwarza możliwość poznania metod i technik badawczych w różnych obszarach biznesowych. Technicznie książka podzielona została na cztery części:

  • Opis elementów procesu badawczego – od przygotowań, aż po przedstawianie wyników badania.
  • Szeroki przewodnik po metodach badawczych – od prostych i powszechnie znanych, po bardzo specjalistyczne.
  • Pytania i odpowiedzi – pytania ze świata biznesu, od praktyków, odpowiedzi naukowców, przez pryzmat badacza.
  • Słownik – objaśnienie kluczowych zagadnień i pojęć.

Ponadto publikacja została wzbogacona o liczne cytaty ekspertów, przykłady z życia wzięte oraz ćwiczenia. Te ostatnie sprawiają, że książka nabiera podręcznikowego charakteru. Idealnie nada się dla studentów i pomoże zrozumieć poszczególne zagadnienia w praktyce.

Zdj. główne: Lukas/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

szesnaście − 6 =

Rekomendowane
Jak sfinansować zakup nieruchomości: Kompletny przewodnik
Jak sfinansować zakup nieruchomości: Kompletny przewodnik
W tym artykule omówimy różne sposoby finansowania zakupu nieruchomości.
Uwaga, jedzie śmieciarka! Grupy, które ratują przedmioty przed wyrzuceniem
Uwaga, jedzie śmieciarka! Grupy, które ratują przedmioty przed wyrzuceniem
Od kilku lat na Facebooku prężnie działa grupa „Uwaga, śmieciarka jedzie”, która pomaga ratować wyrzucone, a wciąż przydatne przedmioty codziennego użytku.
Pinterest zbanował reklamy związane z odchudzaniem
Pinterest zbanował reklamy związane z odchudzaniem
Sprawdź, dlaczego jeden z gigantów social mediów podjął kontrowersyjną decyzję związaną z reklamami.
Ostatnie wpisy