„Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompleksowe opracowanie pozwalające zrozumieć, na jakim etapie są w Polsce badania rynku, zachowań konsumentów i co można z tą wiedzą zrobić.
Za wydaną w zeszłym roku książką pt. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?”, stoi ponad pięćdziesięciu ekspertów na co dzień związanych z Polskim Towarzystwem Badaczy Rynku i Opinii. To właśnie gremium od lat tworzy branżę badań marketingowych w naszym kraju. Dzięki publikacji mamy szansę uczyć się od najlepszych.
Książka porządkuje aktualną bazę wiedzy o badaniach rynku i opisuje dobre praktyki, które warto stosować, aby efektywnie docierać do konsumentów. Publikacja stwarza możliwość poznania metod i technik badawczych w różnych obszarach biznesowych. Technicznie książka podzielona została na cztery części:
Ponadto publikacja została wzbogacona o liczne cytaty ekspertów, przykłady z życia wzięte oraz ćwiczenia. Te ostatnie sprawiają, że książka nabiera podręcznikowego charakteru. Idealnie nada się dla studentów i pomoże zrozumieć poszczególne zagadnienia w praktyce.
Zdj. główne: Lukas/pexels.com