Carrefour mówi „STOP marnowaniu żywności” – produkty tańsze nawet o 90%

Carrefour mówi „STOP marnowaniu żywności” – produkty tańsze nawet o 90%
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Sieć supermarketów Carrefour już od dłuższego czasu jest zaangażowana w walkę z marnotrawstwem żywności. Od ponad roku możemy odbierać paczki z Carrefoura za pomocą aplikacji Too Good To Go łączącej klientów z restauracjami i sklepami, które danego dnia mają nadwyżki żywności.

Niedawno Carrefour ogłosił rozpoczęcie nowej inicjatywy „STOP marnowaniu żywności”, dzięki której w każdym sklepie znajdziemy wydzielone sektory ze świeżym oraz suchym jedzeniem o krótkim terminie ważności – który właśnie dobiega końca – w cenach obniżonych nawet o 90%.

Warzywa i owoce
(fot. Markus Spiske, źródło: unsplash.com)

Co ciekawe, Carrefour wdraża elementy zrównoważonego rozwoju już od 2013 r., a akcja „STOP marnowaniu żywności” jest jednym z filarów i kolejnym etapem większego programu „Stop Marnotrawstwu”.

Warto przypomnieć, że Polska plasuje się w Europie na 5. miejscu w niechlubnym rankingu ilości marnowanego jedzenia. Od przeszło roku funkcjonuje w naszym kraju Ustawa o niemarnowaniu żywności, która obliguje supermarkety, aby niesprzedaną żywność przekazywały organizacjom społecznym – w innym wypadku grozi im kara. 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak efektywnie wykorzystać oznakowanie cenowe w różnych branżach?
Jak efektywnie wykorzystać oznakowanie cenowe w różnych branżach?
Odkryj znaczenie oznakowania cenowego dla biznesu. Jak jego praktyczne zastosowanie może wpłynąć na efektywność sprzedaży w różnych branżach.
Nieuczciwe praktyki rynkowe – definicja i przykłady
Nieuczciwe praktyki rynkowe – definicja i przykłady
Nie pozwól się nękać. Poznaj nieuczciwe praktyki rynkowe, które stosują przedsiębiorstwa wobec konsumentów.
Personalizacja bidonów jako efektywna strategia promocyjna dla firm z branży fitness
Personalizacja bidonów jako efektywna strategia promocyjna dla firm z branży fitness
Odkryj, jak personalizacja bidonów może stać się skuteczną strategią promocyjną dla twojego biznesu fitness. Dowiedz się, jak ten unikalny sposób reklamy może przyciągnąć klientów i zwiększyć rozpoznawalność marki.
Ostatnie wpisy