Plan redukcji emisji CO2. Kto wspiera projekt Ad Net Zero?

Ekonewsy
Plan redukcji emisji CO2. Kto wspiera projekt Ad Net Zero?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Brytyjska branża marketingowa uruchomiła projekt Ad Net Zero, który ma zminimalizować emisję CO2. Do projektu przystąpiły już Sky, Unilever i The Guardian.

Ogólnobranżowy plan na emisję CO2

Brytyjski projekt Ad Net Zero został uruchomiony przez branżę reklamową. Przystąpiły już do niego Grupa Sky, AA, Unilever i The Guardian. Działania te mają pomóc w osiągnięciu do 2030 roku zerowej emisji CO2 w rozwoju, produkcji i umieszczaniu reklam w mediach.

Pięciopunktowe wezwanie do działania 

Wszystkie firmy, które przystąpią do  projektu, zobowiązują się do zmniejszenia emisji CO2 m.in. przez:

  1. Ograniczenie podróży służbowych i zrezygnowanie z energii z paliw kopalnych i odpadów.
  2. Mierzenie i zmniejszenie emisji CO2 przy produkcji reklam, przy wsparciu ad green.
  3. Agencje marketingowe zobowiązane są do przestrzegania karty klimatycznej ipa media futures group.
  4. Organizatorzy konkursów i wydarzeń włączają do nich kryterium zrównoważonego rozwoju.
  5. Agencje marketingowe i marki korzystają z reklam do promowania zrównoważonego rozwoju.

Szokujący raport dotyczący emisji CO2

Grupa AA ds. działań na rzecz klimatu w swoim raporcie wskazała, że brytyjskie agencje wytwarzają rocznie 84 000 ton operacyjnych emisji CO2, z czego aż 58% pochodzi z podróży służbowych, a 42% z zużycia energii. Szacuje się, że cała branża marketingowa może produkować rocznie około miliona ton operacyjnych emisji CO2.

Ogólnobranżowy plan na emisję CO2

Brytyjski projekt Ad Net Zero został uruchomiony przez branżę reklamową. Przystąpiły już do niego Grupa Sky, AA, Unilever i The Guardian. Działania te mają pomóc w osiągnięciu do 2030 roku zerowej emisji CO2 w rozwoju, produkcji i umieszczaniu reklam w mediach.

Pięciopunktowe wezwanie do działania 

Wszystkie firmy, które przystąpią do  projektu, zobowiązują się do zmniejszenia emisji CO2 m.in. przez:

  1. Ograniczenie podróży służbowych i zrezygnowanie z energii z paliw kopalnych i odpadów.
  2. Mierzenie i zmniejszenie emisji CO2 przy produkcji reklam, przy wsparciu ad green.
  3. Agencje marketingowe zobowiązane są do przestrzegania karty klimatycznej ipa media futures group.
  4. Organizatorzy konkursów i wydarzeń włączają do nich kryterium zrównoważonego rozwoju.
  5. Agencje marketingowe i marki korzystają z reklam do promowania zrównoważonego rozwoju.

Szokujący raport dotyczący emisji CO2

Grupa AA ds. działań na rzecz klimatu w swoim raporcie wskazała, że brytyjskie agencje wytwarzają rocznie 84 000 ton operacyjnych emisji CO2, z czego aż 58% pochodzi z podróży służbowych, a 42% z zużycia energii. Szacuje się, że cała branża marketingowa może produkować rocznie około miliona ton operacyjnych emisji CO2.

Przeczytaj też: https://clevermedia.pl/dzialania-csr/lenor-w-papierowym-opakowaniu/

Zdjęcie główne: Marcin Jozwiak/pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Butelka z recyklingu, czyli jak Buoy Bottle zachwyciła internautów
Butelka z recyklingu, czyli jak Buoy Bottle zachwyciła internautów
Buoy Bottle - butelka wyprodukowana w 100% z odzyskanego plastiku. Dowiedz się więcej o tej niesamowitej inicjatywie, która zachwyciła internautów!
Zmiany w Kauflandzie. Koniec z jajami z chowu klatkowego
Zmiany w Kauflandzie. Koniec z jajami z chowu klatkowego
Kaufland odchodzi od sprzedaży jaj trójek. Od teraz w asortymencie sieci tylko eko jaja!
Podstawowe prawo konsumenta? Prawo do informacji. Co nam zapewnia?
Podstawowe prawo konsumenta? Prawo do informacji. Co nam zapewnia?
Każdy z nas jest konsumentem, ale nie każdy wie, że ma prawo do rzetelnej informacji – sprawdź, na czym polega!
Ostatnie wpisy