Brytyjska branża marketingowa uruchomiła projekt Ad Net Zero, który ma zminimalizować emisję CO2. Do projektu przystąpiły już Sky, Unilever i The Guardian.
Brytyjski projekt Ad Net Zero został uruchomiony przez branżę reklamową. Przystąpiły już do niego Grupa Sky, AA, Unilever i The Guardian. Działania te mają pomóc w osiągnięciu do 2030 roku zerowej emisji CO2 w rozwoju, produkcji i umieszczaniu reklam w mediach.
Wszystkie firmy, które przystąpią do projektu, zobowiązują się do zmniejszenia emisji CO2 m.in. przez:
Grupa AA ds. działań na rzecz klimatu w swoim raporcie wskazała, że brytyjskie agencje wytwarzają rocznie 84 000 ton operacyjnych emisji CO2, z czego aż 58% pochodzi z podróży służbowych, a 42% z zużycia energii. Szacuje się, że cała branża marketingowa może produkować rocznie około miliona ton operacyjnych emisji CO2.
Brytyjski projekt Ad Net Zero został uruchomiony przez branżę reklamową. Przystąpiły już do niego Grupa Sky, AA, Unilever i The Guardian. Działania te mają pomóc w osiągnięciu do 2030 roku zerowej emisji CO2 w rozwoju, produkcji i umieszczaniu reklam w mediach.
Wszystkie firmy, które przystąpią do projektu, zobowiązują się do zmniejszenia emisji CO2 m.in. przez:
Grupa AA ds. działań na rzecz klimatu w swoim raporcie wskazała, że brytyjskie agencje wytwarzają rocznie 84 000 ton operacyjnych emisji CO2, z czego aż 58% pochodzi z podróży służbowych, a 42% z zużycia energii. Szacuje się, że cała branża marketingowa może produkować rocznie około miliona ton operacyjnych emisji CO2.
Przeczytaj też: https://clevermedia.pl/dzialania-csr/lenor-w-papierowym-opakowaniu/
Zdjęcie główne: Marcin Jozwiak/pexels.com