Na co klienci zwracają uwagę w kontakcie z marką?

Ekonewsy
Na co klienci zwracają uwagę w kontakcie z marką?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Konsumenci, którzy robią zakupy w sieci coraz większą wagę przywiązują do wartości i wizji wyznawanych przez firmę. Szczególnie dla klientów ważne są kwestie związane z ochroną środowiska. Na co przede wszystkim kupujący zwracają uwagę?

Opakowaniowe zero waste

Konsumenci zwracają uwagę na opakowania, w które firmy pakują swoje produkty. Przede wszystkim powinny one być przyjazne dla środowiska. Ważne jest także, aby można było je ponownie wykorzystać lub poddać recyklingowi. Dobrym przykładem jest firma Amazon, która wprowadziła opłatę dla sprzedawców, którzy nie przestrzegają regulaminu pakowania towaru. Mowa tutaj o dopasowaniu wielkości paczek do ilości produktów.

Produkcja zrównoważona

Jakość, cena, a także ekologiczna produkcja. To aspekty, na które konsumenci zwracają uwagę. Marki tworzą elastyczne, mniejsze fabryki, które są lokalnie rozmieszczone. Wszystko po to, aby jak najszybciej trafić do końcowego klienta. Jednocześnie dzięki temu zostaje ograniczona emisja spalin, która powstałaby z racji dłuższego transportu.

źródło: pexels.com

Łańcuch dostaw

Większość firm podejmuje działania, aby chronić środowisko. Dotyczy to również przyjaznego łańcucha dostaw. Jak wygląda to w praktyce? Marki wdrażają nowoczesne i innowacyjne technologie, aby generować jak najmniej odpadów podczas wysyłki i odbioru paczki. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, przez co istotne dla nich jest poznanie całego cyklu produkcji towaru. To z kolei powoduje, że firmy mają za zadanie rzetelnie i etycznie podchodzić do każdego etapu działalności, w tym także dotyczącego traktowania pracowników.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Too Good To Go, czyli bohater pandemii
Too Good To Go, czyli bohater pandemii
Pandemia zdecydowanie zweryfikowała nasze nawyki żywieniowe. Dowiedz się więcej o aplikacji, która walczy z kryzysem w gastronomii.
Nie daj się nabrać na ekościemę. Obnażamy greenwashing
Nie daj się nabrać na ekościemę. Obnażamy greenwashing
Zielone nie zawsze znaczy ekologiczne? Poznaj najczęstsze metody greenwashingu!
Jak skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi może przekształcić twoją markę?
Jak skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi może przekształcić twoją markę?
Odkryj, jak zastosowanie pochłaniających strategii zarządzania social media może zmienić oblicze Twojej marki, zwiększyć popularność i wpływać na wyniki sprzedaży.
Ostatnie wpisy