Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli

Ekonewsy
Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Organizacja Brussels Mobility postanowiła zachęcić mieszkańców stolicy Belgii do poruszania się rowerem niezależnie od warunków pogodowych. Pomysłowość akcji zaskakuje!

Brukselskie projektantki, Camille Taillefer i Marie-Céline Debande, zaprojektowały nietypowe płaszcze przeciwdeszczowe.

„Noś, gdy jest mokro”

W ramach akcji w mieście zaroiło się od plakatów z napisem „Noś, gdy jest mokro”. Na co dzień wyglądają jak zwykłe reklamy outdoorowe, jednak pod wpływem deszczu odsłaniają swoją tajemnicę i zmieniają się… w płaszcze. Skorzystać z nich może każdy, kogo akurat złapała ulewa.

Bike for Brussels – The poncho poster (FR) from mortierbrigade on Vimeo.

Przyznajemy, że kreatywność pomysłodawców mocno nas zaskoczyła. Zróbcie hałas dla Brukseli!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co ze zużytymi maseczkami? Naukowcy mają kilka ciekawych pomysłów
Co ze zużytymi maseczkami? Naukowcy mają kilka ciekawych pomysłów
Jednorazowe maseczki zalewają świat. Oto jak firmy i naukowcy szukają dla nich zastosowania.
Jak skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi może przekształcić twoją markę?
Jak skuteczne zarządzanie mediami społecznościowymi może przekształcić twoją markę?
Odkryj, jak zastosowanie pochłaniających strategii zarządzania social media może zmienić oblicze Twojej marki, zwiększyć popularność i wpływać na wyniki sprzedaży.
Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć
Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć
Mastercard stworzyło specjalną akcję, aby pokazać jak ważna jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt.
Ostatnie wpisy