Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć

Ekonewsy
Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

„Karty wygasają. Gatunki nie powinny” – tak brzmi hasło nowej, kreatywnej kampanii Mastercard.

Mastercard wraz z organizacją Conservation International chcąc pokazać jak ważna jest ochrona zaginionych gatunków, a także ich ochrona, wprowadziły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact”. Na kartach widnieją zdjęcia gatunków, które mogą zniknąć z Ziemi zanim karty stracą datę ważności.

Akcja zmusza do przemyśleń jak ważna jest ochrona środowiska, a także do zrozumienia, że nie pozostało nam wiele czasu, aby chronić gatunki zwierząt pod ochroną.

Zilustrowanie problemu

Cała akcja pokazuje na kartach gatunki zwierząt, które mogą zniknąć z naszej planety, w momencie kiedy wspomniane kart stracą datę ważności, a więc zwierzęta, które za około 7 lat mogą zniknąć z planety.

Kartami podarunkowymi można płacić – tak samo jak kartami debetowymi Mastercard. Za każdą zakupioną kartę, marka Mastercard przekaże jednego dolara na rzecz Conservation International. Wszystko po to, aby pomagać chronić zagrożone gatunki zwierząt na całym świecie.

Kampania została stworzona przez agencję marketingową McCann XBC.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Porównanie kosztów i korzyści związanych z inwestycją w nowoczesne ekrany diodowe
Porównanie kosztów i korzyści związanych z inwestycją w nowoczesne ekrany diodowe
Analiza finansowa i technologiczna ekrany diodowe - sprawdź rentowność oraz korzyści płynące z inwestycji w nowoczesne technologie wyświetlania obrazu.
Kiedy możemy domagać się zwrotu pieniędzy za zakupy na odległość?
Kiedy możemy domagać się zwrotu pieniędzy za zakupy na odległość?
Zrobiłeś ostatnio zakupy przez Internet lub telefonicznie, jednak nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu? Sprawdź, co zrobić, aby sprzedawca zwrócił Ci pieniądze!
Prosimy, nie bądź takim klientem! Najgorsze zachowania polskich konsumentów
Prosimy, nie bądź takim klientem! Najgorsze zachowania polskich konsumentów
Sklepy wyzwalają w nas najgorsze instynkty? Zobacz, jak zachowują się najgorsi klienci i przekonaj się, czy nie jesteś jednym z nich.
Ostatnie wpisy