Od teraz wielopaki puszek Coca-Coli kupisz w papierowym opakowaniu

Od teraz wielopaki puszek Coca-Coli kupisz w papierowym opakowaniu
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Coca-Cola chcąc dbać o środowisko i o zrównoważony rozwój wprowadza innowacyjny sposób pakowania wielopaków puszek.

Od teraz wielopaki Coca-Coli można kupić w papierowym opakowaniu, które oparte jest na technologii KeelClip. To bardzo proste rozwiązanie, które zastępuje folię termokurczliwą. Technolodzy zaprojektowali je, aby zminimalizować wykorzystywanie kartonu przy produkcji, a jednocześnie ułatwić recykling. KellClip to ekologiczne rozwiązanie, które wpisuje się w realizację strategii jeszcze bardziej zrównoważonego projektowania opakowania. To sposób, który w 100% wykorzystuje karton pochodzący ze zrównoważonego źródła, co potwierdza certyfikat FSC, a dodatkowo jest tak zaprojektowane, żeby ułatwić transport.

Zrównoważony rozwój jest wpisany w strategię firm systemu Coca-Cola

Jak podkreśla marka, to kolejny milowy krok w realizacji zobowiązania Świat bez Odpadów, które marka podjęła w 2018 roku. W ramach akcji Coca-Cola spełnia założone cele, w tym przede wszystkim podjęła się wyzwania, że do 2030 roku opakowania produkowane przez markę będą minimum w 50% składać się z surowca wtórnego. Ale na tym nie koniec – w 2019 roku pokazano pierwszą na rynku butelkę plastikową, która wykonana została z odpadów morskich. Zostały one poddane procesowi recyklingu, a następnie wtórnie wykorzystane w opakowaniach dla słynnego gazowanego napoju.

źródło: pixabay.com

Obecnie w polskiej fabryce testowane jest rozwiązanie, w którym dzięki najnowszym technologiom, marka podczas produkcji ogranicza zużycie i wykorzystywanie folii strech nawet do 40%. Dodatkowo Coca-Cola zdeklarowała się, że przez najbliższe lata, a dokładnie do 2030 roku, będzie udzielać pomocy przy zbieraniu i poddawaniu procesowi recyklingu takiej ilości puszek i butelek, jaka trafia na rynek. To idealny sposób, aby promować i wdrażać w życie obieg zamknięty i dawać kolejne życie opakowaniom. Coca-Cola przekazała już również 18 recyklomatów oraz niespełna 1300 żółtych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie kraju.

Źródło zdjęcia głównego: pexels. com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać odzież reklamową dla firmy?
Jak wybrać odzież reklamową dla firmy?
Takie ubrania mogą być świetnym pomysłem na budowanie rozpoznawalności i dobrego wizerunku, ale tylko wtedy, kiedy odpowiednio je dobierzesz. Jak to zrobić? Podpowiadamy!
Jak skuteczne gadżety reklamowe mogą wzmocnić rozpoznawalność Twojej marki?
Jak skuteczne gadżety reklamowe mogą wzmocnić rozpoznawalność Twojej marki?
Odkryj, jak odpowiednio dobrany gadżet reklamowy może zwiększyć rozpoznawalność Twojej marki i zaskarbić Ci większą liczbę stałych klientów.
Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć
Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć
Mastercard stworzyło specjalną akcję, aby pokazać jak ważna jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt.
Ostatnie wpisy