Too Good To Go, czyli bohater pandemii

Too Good To Go, czyli bohater pandemii
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia przyspieszyła zmiany w podejściu Polaków do kwestii żywności – kupujemy rozsądniej i staramy się mniej marnować. W podobnym duchu działa aplikacja Too Good To Go, oferując wsparcie lokalom gastronomicznym. 

Walka z marnotrawieniem żywności

Trudno oceniać, która z gałęzi gospodarki najbardziej ucierpiała z powodu trwającej pandemii. Nie ulega jednak wątpliwości, że branża gastronomiczna, silnie dotknięta skutkami obu lockdownów, znajduje się w niezwykle trudnej sytuacji. Kołem ratunkowym dla wielu biznesów może być partnerstwo z firmą Too Good To Go, która obecnie współpracuje z ponad dwustoma restauracjami, sklepami i hotelami w Polsce.

Walka ze stratami

Działalność firmy opiera się na walce ze stratami, które dotychczas generowały lokale. W 2020 roku priorytetem stało się również ich wsparcie i pomoc w walce o przetrwanie. Dzięki aplikacji TGTG klienci mogą kupić niesprzedane w ciągu dnia dania i produkty za około jedną trzecią pierwotnej ceny.

Kobieta zakrywająca oczy
(fot. Daria Shevtsova, źródło: pexels.com)

Dla jednych wadą, dla innych zaletą będzie fakt, że zamawiane dania – ze względów logistycznych – zawsze są niespodzianką. Paczki, przygotowywane przez restauracje, kawiarnie i supermarkety, są komponowane losowo. Można natomiast określić swoje ogólne preferencje, np. dietę wegetariańską, wegańską lub bezglutenową. TGTG oczywiście jest biznesem, ale niesie ze sobą cenny przekaz solidarności. Nawet, jeśli nasze portfele ucierpiały w 2020 roku, warto wesprzeć gastronomię właśnie z ich pomocą.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Lullalove pod lupą. Znamy składy nowych produktów!
Lullalove pod lupą. Znamy składy nowych produktów!
Jeśli lubisz naturalne, polskie produkty, przeczytaj o Lullalove. Marka zachwyci zwłaszcza osoby, które właśnie kompletują delikatną wyprawkę dla swojego malucha.
Czy w dobie internetu reklama outdoorowa ma sens?
Czy w dobie internetu reklama outdoorowa ma sens?
Szukasz sposobów na promocję marki, employer branding czy wyeksponowanie Twoich treści? Sprawdź, które formy reklamy zewnętrznej najlepiej się do tego sprawdzą.
Od teraz wielopaki puszek Coca-Coli kupisz w papierowym opakowaniu
Od teraz wielopaki puszek Coca-Coli kupisz w papierowym opakowaniu
Coca-Cola konsekwentnie realizuje projekt wspierający ochronę środowiska. Na rynku pojawiły się alternatywne papierowe opakowania wielopaków puszek, które zastępują folię termokurczliwą.
Ostatnie wpisy