Too Good To Go, czyli bohater pandemii

Too Good To Go, czyli bohater pandemii
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia przyspieszyła zmiany w podejściu Polaków do kwestii żywności – kupujemy rozsądniej i staramy się mniej marnować. W podobnym duchu działa aplikacja Too Good To Go, oferując wsparcie lokalom gastronomicznym. 

Walka z marnotrawieniem żywności

Trudno oceniać, która z gałęzi gospodarki najbardziej ucierpiała z powodu trwającej pandemii. Nie ulega jednak wątpliwości, że branża gastronomiczna, silnie dotknięta skutkami obu lockdownów, znajduje się w niezwykle trudnej sytuacji. Kołem ratunkowym dla wielu biznesów może być partnerstwo z firmą Too Good To Go, która obecnie współpracuje z ponad dwustoma restauracjami, sklepami i hotelami w Polsce.

Walka ze stratami

Działalność firmy opiera się na walce ze stratami, które dotychczas generowały lokale. W 2020 roku priorytetem stało się również ich wsparcie i pomoc w walce o przetrwanie. Dzięki aplikacji TGTG klienci mogą kupić niesprzedane w ciągu dnia dania i produkty za około jedną trzecią pierwotnej ceny.

Kobieta zakrywająca oczy
(fot. Daria Shevtsova, źródło: pexels.com)

Dla jednych wadą, dla innych zaletą będzie fakt, że zamawiane dania – ze względów logistycznych – zawsze są niespodzianką. Paczki, przygotowywane przez restauracje, kawiarnie i supermarkety, są komponowane losowo. Można natomiast określić swoje ogólne preferencje, np. dietę wegetariańską, wegańską lub bezglutenową. TGTG oczywiście jest biznesem, ale niesie ze sobą cenny przekaz solidarności. Nawet, jeśli nasze portfele ucierpiały w 2020 roku, warto wesprzeć gastronomię właśnie z ich pomocą.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

pięć × pięć =

Rekomendowane
Nie daj się nabrać na ekościemę. Obnażamy greenwashing
Nie daj się nabrać na ekościemę. Obnażamy greenwashing
Zielone nie zawsze znaczy ekologiczne? Poznaj najczęstsze metody greenwashingu!
Błędy których unikniesz korzystając z Kreatora CV
Błędy których unikniesz korzystając z Kreatora CV
W niniejszym artykule omówimy najczęstsze błędy popełniane przez użytkowników oraz wskazówki, jak ich nie powielać.
Skuteczność naklejek reklamowych
Skuteczność naklejek reklamowych
Naklejki reklamowe to popularna forma reklamy, która może być stosowana na różnych produktach i w różnych branżach. Naklejki reklamowe mają wiele zalet, takich jak niski koszt, wysoka widoczność, łatwość personalizacji i długotrwałość, co sprawia, że są one skutecznym narzędziem marketingowym dla firm o różnych budżetach.
Ostatnie wpisy
Panele czy płytki
Panele czy płytki