Jak wybrać odzież reklamową dla firmy?

Inne
Jak wybrać odzież reklamową dla firmy?
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Bez reklamy trudno o zyski i nowych klientów. Z kolei bez ciekawego pomysłu trudno o dobrą reklamę. Stąd coraz większa popularność odzieży reklamowej, którą firmy wręczają pracownikom oraz klientom – tym po transakcji, jak i dopiero potencjalnym. Takie ubrania mogą być świetnym pomysłem na budowanie rozpoznawalności i dobrego wizerunku, ale tylko wtedy, kiedy odpowiednio je dobierzesz. Jak to zrobić? Podpowiadamy!

Typ ubrania dopasowany do firmy

Czy wyobrażasz sobie sytuację, w której producent gumy do żucia obdarowuje klientów eleganckim krawatem ze swoim logo? Albo czołowy bank wypuszcza serię kolorowych skarpetek reklamowych? To oczywiście skrajne przypadki, ale odzież reklamowa zawsze powinna być dopasowana do firmy – jej wizerunku i działalności. Wtedy będzie mocniej oddziaływać na odbiorców w sposób, na jakim Ci zależy.

Jeśli Twoje przedsiębiorstwo ma coś wspólnego z aktywnością czy zdrowym stylem życia, sprawdzi się znakowana odzież sportowa. Kiedy oferujesz produkty lub usługi premium, postaw raczej na eleganckie koszule z logo. Najbardziej uniwersalne będą znakowane koszulki. Ale i tutaj zdecyduj, czy do Twojej firmy lepiej pasuje T-shirt, czy może koszulka polo.

Rodzaj i wielkość firmowych wzorów

Przy wyborze ubrań reklamowych musisz też zdecydować, czym właściwie chcesz ją oznakować. Najbardziej oczywistym, a często najlepszym rozwiązaniem jest firmowe logo. Sprawdzi się zwłaszcza wtedy, kiedy jest charakterystyczne i stosunkowo proste. Ewentualnie można wzbogacić je nazwą firmy. Druga opcja to hasło reklamowe, którym możesz wypromować swoją markę, ale i konkretny produkt.

Z rodzajem znakowania wiąże się jego wielkość i lokalizacja. Najbardziej eksponowanym miejscem w przypadku koszulek czy bluz jest pierś. W przypadku każdego ubrania musisz jednak zachować umiar. Logotypy czy napisy na przodzie odzieży nie powinny być zbyt duże, bo to zniechęci ludzi do tego, by je zakładać. Większe wzory umieszczaj ewentualnie na plecach.

Odpowiednia metoda znakowania

Do rodzaju odzieży oraz wybranego typu wzorów trzeba dopasować odpowiednią metodę znakowania. To od niej będzie zależeć efekt. Do wyboru masz kilka metod, każda o nieco innej charakterystyce. Na przykład haft komputerowy podniesie prestiż ubrań, ale nie odwzoruje drobnych elementów logo.

Do skomplikowanych grafik świetnie nadaje się za to druk cyfrowy, możliwy jednak tylko na bawełnie. Najpopularniejszą metodą znakowania pozostaje sitodruk, bardzo opłacalny przy większych zamówieniach. Na jasnej odzieży sportowej sprawdzi się sublimacja, jedna z najbardziej wytrzymałych technik znakowania. Opcji jest wiele, najlepsze znajdziesz na https://sklep-logos.pl/.

Solidne wykonanie i wysoka jakość materiałów

Jeśli chcesz, by odzież reklamowa faktycznie pomogła w budowaniu wizerunku Twojej firmy, nie możesz iść na skróty i przesadnie ciąć kosztów ubrań reklamowych. Musi to być odzież wysokiej jakości, solidnie i starannie wykonana.

Jaka będzie korzyść z koszulki z logo, która po pierwszym praniu zacznie tracić kolory lub luzować się w miejscach szwów? Obdarowana osoba przestanie ją wówczas nosić, w dodatku zniechęci się do firmy, która przygotowała tak marnej jakości podarunek. Zamawiaj więc wyłącznie znakowane ubrania z dobrych materiałów, które długo będą służyć tym, do których trafią.

Podsumowanie: jaka odzież reklamowa sprawdzi się najlepiej?

Kiedy zamawiasz odzież reklamową dla firmy, pamiętaj, by brać pod uwagę cztery ważne zasady:

  • dopasuj typ ubrania do wizerunku i działalności przedsiębiorstwa,
  • wybierz odpowiedni rodzaj znakowania i nie przesadzaj z wielkością wzorów,
  • dobierz metodę znakowania do charakterystyki wzoru i ubrania,
  • postaw na solidnie wykonane ubrania z materiałów wysokiej jakości.

Wtedy szanse, że odzież reklamowa spełni swoje zadania, znacznie wzrosną.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Od teraz zakupy w Żabce bez tzw. jednorazówek
Od teraz zakupy w Żabce bez tzw. jednorazówek
Sieć Żabka wycofuje w swoich sklepach plastikowe produkty, czyli tzw. foliówki oraz wieczka do kubków z kawy.
Rodzaje reklamy — wewnętrzna i zewnętrzna
Rodzaje reklamy — wewnętrzna i zewnętrzna
Reklama, będąca kluczowym elementem każdej nowoczesnej strategii marketingowej, odgrywa ważną rolę w kształtowaniu postrzegania marki przez konsumentów.
Butelka bez etykiety. Eko format wody Żywiec Zdrój
Butelka bez etykiety. Eko format wody Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój znów staje po stronie natury. Zobacz nowy format wody w ekologicznych butelkach!
Ostatnie wpisy