Ponad 130 lat temu dzięki Ernestowi Haeckelowi świat usłyszał o terminie „ekologia”. Obecnie słowo to jest coraz bardziej na czasie, a wszelkie marki, zarówno kosmetyczne, jak i spożywcze prześcigają się we wprowadzaniu nowych rozwiązań, szytych na miarę tych ekologicznych.
Jakiś czas temu również marka Upfield, producent takich margaryn jak Flora czy Rama wprowadziła na polski rynek nowoczesne opakowania, które można wtórnie wykorzystać, na przykład do przechowywania żywności. Opakowania, w których sprzedawane są takie produkty jak np. Rama mają obecnie też większą pojemność – 1,1 litra.
Opakowania od Upfield można myć w zmywarce, a również można w nich podgrzewać jedzenie w mikrofalówce.
„To unikalne opakowanie w kategorii margaryn w Polsce. Dzięki możliwości wielokrotnego użycia jest bardziej przyjazne dla środowiska i dla Konsumenta. Upfield wytycza nowe trendy w zakresie opakowań” – mówi Sebastian Tołwiński, Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych i PR w Upfield.
Sprawdzi się do przechowywania żywności w lodówce. Jest odporny na temperaturę, nawet do 100℃.
To od konsumenta zależy jak wykorzysta pojemnik. Tutaj liczy się jego inwencja twórcza. Jak komunikuje Upfield, opakowanie można wykorzystać również jako doniczkę, czy jako pojemnik do przechowywania drobiazgów.
„Wszystkie opakowania Upfield nadają się do recyklingu, ale wiemy, że nie wszystkie wracają do ponownego przetworzenia. Dlatego dziś oferujemy Konsumentom w Polsce opakowania wielokrotnego wykorzystania, a do 2025 roku chcielibyśmy całkowicie pozbyć się plastiku z opakowań Upfield. Pomogą nam w tym rozwiązania wypracowane w naszym Centrum Nauk o Żywności w Wageningen” – mówi Sebastian Tołwiński, Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych i PR w Upfield.
Produkty Upfield to alternatywny zamiennik dla margaryn. To produkt roślinny, który spełnia wszystkie normy. Już co trzeci Polak stawia na produkty ekologiczne. Coraz większy procent obywateli Polski sięga po produkty eko, bio co najmniej raz w tygodniu. Co dziesiąta osoba żywność ekologiczną spożywa raz na kwartał. Takie zainteresowanie produktami eko napędza branżę spożywczą, a producenci proponują coraz to bardziej innowacyjne produkty.
Dziś, gdy wspólnie podejmujemy wyzwanie tworzenia zrównoważonej przyszłości, niezmiernie ważne jest, aby całkowicie naturalne, roślinne produkty trafiały do profesjonalnych kuchni i piekarni – podaje Upfield.
Składniki roślinne pozyskiwane są bez jakiejkolwiek szkody dla naszej planety. Upfield podąża najnowszymi trendami dla branży cukierniczej oraz piekarniczej. Od diety całkowicie wegańskiej, po nacisk na zrównoważone odżywianie – bez wątpienia nawyki konsumenckie ulegają dziś zmianie i należy przyjąć, że ten trend pozostanie z nami na dłużej.
W Upfield Professional stawiamy na opracowywanie innowacyjnych, całkowicie naturalnych produktów roślinnych na potrzeby branży piekarniczo-cukierniczej. Nie chodzi tylko o produkty zastępujące nabiał. Chcemy tworzyć produkty pochodzenia roślinnego z naciskiem na wysoką wydajność, a także inspirujące przepisy kulinarne na potrawy, które są nie tylko smaczne, ale także pożywne, ekologiczne i cenione przez klientów – podaje firma.
Zdjęcie główne artykułu: źródło: pexels.com