KFC z nowym sloganem. Zmianę wymusiła pandemia

Działania CSR
KFC z nowym sloganem. Zmianę wymusiła pandemia
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Pandemia to nie najlepszy czas, by oblizywać palce, dlatego KFC po 64 latach zmieniła swój najbardziej rozpoznawalny slogan – It’s Finger licking Good.

Po tym, jak wiele osób skrytykowało reklamę, w której ludzie lizali palce, znana sieć fast foodów postanowiła zmienić swoje główne hasło i skróciła je do „It’d Good”. Jednak na tym nie koniec.

Oblizujesz na własną odpowiedzialność

Firma postanowiła pójść dalej i dostrzegła w całej sytuacji przestrzeń na kolejne posunięcie marketingowe. W nowym spocie reklamowych KFC prezentuje różne obrazy, w tym reklamy zewnętrzne i kilka ujęć niesławnego wiadra z kurczakiem, na których slogan jest zapikselowany w kontrowersyjnych miejscach „finger licking”. 

Spot kończy się informacją: „To, co zawsze mówimy. Zignoruj to. Na razie”. Można z tego wnioskować, że zmiana w sloganie jest jedynie tymczasowa.

Na ciekawy krok zdecydowały się brytyjskie i irlandzkie oddziały KFC. Tutaj fani mogli zaproponować swoje slogany i głosować na ulubione. Zwycięskie hasła odpowiednio (z nazwami profili autorów) pojawiły się na nowych plakatach i citylightach, np. „It’s forking good”, „It’s better than your Grandma’s good” czy „it’s make you forget about 2020 good”.

Zdjęcie główne: Aleks Dorohovich/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jakie działania firmy warto przenieść online?
Jakie działania firmy warto przenieść online?
Dzisiejszy świat funkcjonuje przede wszystkim online, dlatego należy iść z duchem czasu i przenieść do Internetu również swój biznes. Zobacz, jakie działania w firmie warto przenieść do Sieci.
Jak wykorzystać retargeting w kampaniach reklamowych?
Jak wykorzystać retargeting w kampaniach reklamowych?
Retargeting to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy online. Dzięki niemu można dotrzeć do osób, które wcześniej były zainteresowane naszą ofertą, ale nie dokonały zakupu. W tym artykule omówimy, czym jest retargeting i jak można go skutecznie wykorzystać w kampaniach reklamowych. Poznajmy sposoby na zwiększenie skuteczności reklamy i osiągnięcie lepszych wyników!
Carrefour Polska ułatwia segregację odpadów
Carrefour Polska ułatwia segregację odpadów
Carrefour Polska, że wprowadza system oznakowania przygotowany przez Koalicję 5 Frakcji. Ma to pomóc konsumentom właściwie segregować odpady.
Ostatnie wpisy