Zalety wykorzystywania toreb w reklamie

Zalety wykorzystywania toreb w reklamie
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Torby papierowe z nadrukiem, to jedna z najczęściej wybieranych form reklamy. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na promocje właśnie w taki sposób. Na eleganckiej torbie papierowej możemy zamieścić logo lub np. chwytliwe hasło reklamowe i nazwę firmy. Takie działanie wpłynie na świadomość i rozpoznawalność marki. Poniżej dowiesz się więcej na temat zalet takiego rozwiązania i w jakich przypadkach warto się na nie decydować.

Torby papierowe, lepsze od plastikowych reklamówek

Wśród dostępnych możliwości znajdziemy kilka rodzajów toreb. Wymienić można między innymi:

  • torby z tworzyw sztucznych,
  • torby materiałowe,
  • ekologiczne torby papierowe.

Dbałość o ekologię sprawia, że większość firm wybierających taką formę reklamy, decyduje się na promocje za pomocą toreb papierowych. Są one niezwykle eleganckie i praktyczne, co więcej logo zawarte na ich powierzchni jest dobrze widoczne. 

Papierowe torby, torebki papierowe i nie tylko – kilka słów więcej na ich temat

Takowe można wykorzystywać nie tylko jako opakowania na zakupy, ale również jako opakowania na prezenty itp. Pewnie niejednokrotnie uczestnicząc w eventach czy szkoleniach, zauważyłeś, iż przedstawiciele danych firm, wręczają swoim gościom upominek pakowany w elegancką papierową torbę. Jest to swego rodzaju upominek oraz podziękowanie za rozmowę i zainteresowanie, ale nie tylko… głównym celem jest promocja.

Klasyczne torby papierowe wykonywane są z materiału, który pochodzi z makulatury. W większości przypadków jest to papier o gramaturze około 70-110 g/m2. Torby takie zazwyczaj występują w kolorze beżowym. Uchwyt wykonuje się z kilku warstw papieru i może on występować w dwóch postaciach, jako uchwyt płaski, lub skręcany. Bardziej ekskluzywna wersja papierowych toreb charakteryzuje się większą gramaturą materiału, otóż w tym przypadku może to być nawet 170-300 g/m2. Ponadto takowe mogą posiadać różne wzmocnienia, ozdoby, inne uchwyty itp.

”torby papierowe z nadrukiem

Torby ekologiczne i nadruki

W przypadku dużej ilości toreb papierowych druk można wykonać za pomocą sitodruku.W przypadku mniejszego nakładu najczęściej wykorzystywana jest klasyczna metoda flex oraz flex solwentowego. Podobne możliwości dotyczą toreb materiałowych.

Jeżeli chodzi o reklamę, z powodzeniem można zdecydować się na wydruk loga firmy, nazwy lub chwytliwego hasła reklamowego. 

Jeżeli zastanawiasz się jakie pozytywne efekty można uzyskać poprzez zastosowanie w firmie toreb reklamowych, sprawdź poniżej.

  • Wykorzystując torby papierowe, lub materiałowe i zadrukowanie ich, możesz tym zabiegiem skutecznie zwiększyć rozpoznawalność firmy.
  • Takie rozwiązanie wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku, zwiększanie świadomości marki.
  • Zadrukowanie toreb jest bardzo korzystną finansowo formą reklamy. Zainwestowanie, chociażby w eleganckie torebki papierowe może być dobrym krokiem. Koszt produkcji większej ilości będzie niski, a nadruk na torbach bardzo trwały.
  • Torby papierowe są nie tylko świetną formą promocji, ale również rozwiązaniem, które sprawdzi się jako eleganckie opakowania prezentów. Eleganckie torby z nadrukiem, w odpowiedniej ilości zamówić można u producentów.
  • Możliwość promocji firmy na szkoleniach czy eventach firmowych. Torby papierowe dla luksusowych marek są w tym przypadku niezastąpione.

Gdzie i jak stworzyć torbę papierową z reklamą

Projekt graficzny nadruku to podstawa, dobrze więc zlecić to zadanie odpowiedniemu fachowcowi. Po wykonaniu przekazujemy go do producenta toreb papierowych, gdzie za pomocą specjalistycznych narzędzi jest nanoszony na powierzchnię torby papierowej. 

Do tego celu należy znaleźć odpowiednią firmę, która zajmie się projektem. Przed zleceniem wykonania, warto zastanowić się nad tym co będzie widniało na opakowaniu. Przed realizacją należy określić: 

  • ilość sztuk,
  • materiał, z którego zostanie wykonana torba,
  • rodzaj nadruku,
  • kolor torby.

Podsumowanie

Reklamowe torby papierowe mają bardzo wiele zalet. Nie tylko pod względem użytkowym, czy estetycznym (elegancki wygląd). Przede wszystkim jest to świetna forma reklamy, którą można wykorzystać na wiele sposobów.

Fot: materiał prasowy Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Żywność BIO bez chemii? Nie do końca…
Żywność BIO bez chemii? Nie do końca…
Bio? Eko? Rozwiewamy kilka mitów dotyczących „zielonej" żywności!
Baza danych o produktach i opakowaniach – kto musi o tym pamiętać?
Baza danych o produktach i opakowaniach – kto musi o tym pamiętać?
Baza danych o produktach i opakowaniach – zarejestruj swoją firmę i ustrzeż się przed wysokimi karami.
Działania online i offline, które mogą wspomóc promowanie firmy
Działania online i offline, które mogą wspomóc promowanie firmy
Dobra kampania marketingowa lub wizerunkowa to taka, która łączy w sobie działania online z działaniami offline. Dowiedz się więc, jak zaprojektować taką kampanię.
Ostatnie wpisy