Czy reklama firmy może być eko?

Działania CSR
Czy reklama firmy może być eko?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Ekologia jest niezwykle ważnym i coraz częściej poruszanym tematem. W codziennym życiu, zarówno prywatnym, jak i służbowym, wszyscy musimy szukać rozwiązań bardziej przyjaznych środowisku niż te, stosowane do tej pory. Dobry marketing to podstawa funkcjonowania firmy, ale czy reklama firmy może być skuteczna i ekologiczna? Oczywiście! Zobacz, w jaki sposób możesz promować firmę, a przy okazji działać na korzyść planety. 

Reklamy wielorazowe

Ekolodzy już od wielu lat mówią o tym, jak bardzo szkodliwe dla Ziemi są jednorazowe przedmioty. Nieważne, czy chodzi o jednorazowe opakowania, naczynia, sztućce, czy plakaty i banery reklamowe, po kilku tygodniach stają się one śmieciami. Dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wykorzystanie powierzchni, na której można zamieścić treść wielokrotnie. Tablice kredowe to doskonała alternatywa dla jednorazowych plakatów czy banerów. Nie musisz obawiać się o zmywanie się kredy. Zarówno tablice, jak i trwałe markery kredowe z mocnym pigmentem kupisz na https://blackdecor.pl/. Taka forma reklamy to, obok ekologii, również oszczędność pieniędzy. Na jednej tablicy możesz zamieszczać reklamy przez wiele lat, nie tracąc pieniędzy na kolejne druki. Taka reklama będzie równie skuteczna, co jednorazowa, a ekologiczne starania firmy na pewno zostaną docenione przez klientów. 

Reklama dla gastronomii

Bardzo ekologiczną formą reklamy, stosowaną głównie przez lokale gastronomiczne, jest potykacz reklamowy. Na potykaczach, w zależności od tego, z czego są wykonane, można pisać kredą lub markerem kredowym, markerami do tablic suchościeralnych, a nawet wkładać do nich, pod ochronną warstwę plakaty, które, dzięki temu, że nie niszczą się tak, jak bez osłony, możesz wykorzystywać kilkukrotnie. Potykacze są doskonałą formą reklamy outdoorowej, która pozwala Twojej firmie być widoczną poza jej siedzibą, co może przynieść lepsze wyniki sprzedażowe. Pięknie ozdobiony potykacz reklamowy jest częścią całej witryny, która również liczy się do kategorii reklamy zewnętrznej. Dobrze prowadzony outdoorowy na pewno zachęci nowych gości do spróbowania specjałów Twojej restauracji i przyciągnie ich po raz kolejny. 

Gadżety reklamowe wielorazowego użytku

Jeśli chcesz promować swoją firmę za pomocą gadżetów dla pracowników oraz klientów, wybierz takie, które będą użyteczne i wielorazowe. Magnesy, smycze czy breloczki do kluczy nie są przydatne, często gubią się lub lądują w śmietniku po kilku latach leżenia na półce. Przyjaznym dla środowiska gadżetem reklamowym będzie na przykład kubek termiczny lub ceramiczny, który przez lata będzie mógł zastępować obdarowanym osobom jednorazowe kubeczki plastikowe. Ceramiczne kubki z wybranym przez Ciebie, na przykład logo i hasłem firmy, możesz zamówić na http://fotobum.pl/. Inne gadżety, takie jak płócienne torby, koszulki, notesy czy cukierki również będą przyjaznymi dla środowiska alternatywą dla bezużytecznych ozdób czy akcesoriów do kluczy. Zamawiaj gadżety reklamowe z myślą o ich przydatności dla klientów oraz pracowników. Jeśli będą użyteczne i stosowane przez nich w codziennym życiu, skuteczniej zareklamują one Twoją firmę. 

Skuteczne i ekologiczne promowanie swojej firmy jest możliwe, pod warunkiem, że będzie to przemyślany proces. Dobry marketing to taki, który przynosi same korzyści – dla firmy, jej klientów oraz planety. Zadbaj o Ziemię, a klienci z pewnością docenią Twoje starania i przetestują Twoje usługi.

Zdjęcie główne: photoshopper24/pixabay.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Naczynia jednorazowe ekologiczne i ich zalety! Wspólnie możemy zadbać o planetę
Naczynia jednorazowe ekologiczne i ich zalety! Wspólnie możemy zadbać o planetę
W tym artykule przyjrzymy się naczyniom jednorazowym ekologicznym i ich zaletom, a także sposobom, w jakie możemy wspólnie zadbać o naszą planetę.
Nie wszystkie E w składzie są szkodliwe. Których lepiej unikać?
Nie wszystkie E w składzie są szkodliwe. Których lepiej unikać?
Podpowiadamy, jak odszyfrować E-dodatki. Dowiedz się, kto Ci wrogiem, a kto przyjacielem!
Czym jest pink tax i dlaczego dziewczynki wcale nie muszą chodzić na różowo?
Czym jest pink tax i dlaczego dziewczynki wcale nie muszą chodzić na różowo?
W ostatnich latach głośno zrobiło się o „pink tax”. Sprawdzamy, czym jest różowy podatek.
Ostatnie wpisy