Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Torby papierowe z nadrukiem, to jedna z najczęściej wybieranych form reklamy. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na promocje właśnie w taki sposób. Na eleganckiej torbie papierowej możemy zamieścić logo lub np. chwytliwe hasło reklamowe i nazwę firmy. Takie działanie wpłynie na świadomość i rozpoznawalność marki. Poniżej dowiesz się więcej na temat zalet takiego rozwiązania i w jakich przypadkach warto się na nie decydować.
Wśród dostępnych możliwości znajdziemy kilka rodzajów toreb. Wymienić można między innymi:
Dbałość o ekologię sprawia, że większość firm wybierających taką formę reklamy, decyduje się na promocje za pomocą toreb papierowych. Są one niezwykle eleganckie i praktyczne, co więcej logo zawarte na ich powierzchni jest dobrze widoczne.
Takowe można wykorzystywać nie tylko jako opakowania na zakupy, ale również jako opakowania na prezenty itp. Pewnie niejednokrotnie uczestnicząc w eventach czy szkoleniach, zauważyłeś, iż przedstawiciele danych firm, wręczają swoim gościom upominek pakowany w elegancką papierową torbę. Jest to swego rodzaju upominek oraz podziękowanie za rozmowę i zainteresowanie, ale nie tylko… głównym celem jest promocja.
Klasyczne torby papierowe wykonywane są z materiału, który pochodzi z makulatury. W większości przypadków jest to papier o gramaturze około 70-110 g/m2. Torby takie zazwyczaj występują w kolorze beżowym. Uchwyt wykonuje się z kilku warstw papieru i może on występować w dwóch postaciach, jako uchwyt płaski, lub skręcany. Bardziej ekskluzywna wersja papierowych toreb charakteryzuje się większą gramaturą materiału, otóż w tym przypadku może to być nawet 170-300 g/m2. Ponadto takowe mogą posiadać różne wzmocnienia, ozdoby, inne uchwyty itp.
W przypadku dużej ilości toreb papierowych druk można wykonać za pomocą sitodruku.W przypadku mniejszego nakładu najczęściej wykorzystywana jest klasyczna metoda flex oraz flex solwentowego. Podobne możliwości dotyczą toreb materiałowych.
Jeżeli chodzi o reklamę, z powodzeniem można zdecydować się na wydruk loga firmy, nazwy lub chwytliwego hasła reklamowego.
Jeżeli zastanawiasz się jakie pozytywne efekty można uzyskać poprzez zastosowanie w firmie toreb reklamowych, sprawdź poniżej.
Projekt graficzny nadruku to podstawa, dobrze więc zlecić to zadanie odpowiedniemu fachowcowi. Po wykonaniu przekazujemy go do producenta toreb papierowych, gdzie za pomocą specjalistycznych narzędzi jest nanoszony na powierzchnię torby papierowej.
Do tego celu należy znaleźć odpowiednią firmę, która zajmie się projektem. Przed zleceniem wykonania, warto zastanowić się nad tym co będzie widniało na opakowaniu. Przed realizacją należy określić:
Reklamowe torby papierowe mają bardzo wiele zalet. Nie tylko pod względem użytkowym, czy estetycznym (elegancki wygląd). Przede wszystkim jest to świetna forma reklamy, którą można wykorzystać na wiele sposobów.
Fot: materiał prasowy Klienta.