Główny Inspektor Sanitarny bije na alarm. Popularna seria „energetyków” wycofana ze sprzedaży

Zdrowsze życie
Główny Inspektor Sanitarny bije na alarm. Popularna seria „energetyków” wycofana ze sprzedaży
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Na dniach witryna GISu opublikowała ostrzeżenie, według którego w kilku produktach koncernu Coca-Cola wykryto nadmierne ilości glikolu propylenowego, czyli popularnego konserwantu, oznaczanego na etykietach jako E 1520.

Dodatek sam w sobie nie jest toksyczny i występuje również w innych artykułach spożywczych (np. słodyczach), a także w kosmetykach i lekach. W dużych dawkach może jednak wykazywać negatywny wpływ na nasze zdrowie, obciążając np. funkcjonowanie nerek czy wątroby. Szczególnie niebezpieczny jest dla dzieci oraz kobiet w ciąży, ponieważ może przyczynić się do zaburzeń rozwoju płodu.

Które napoje zostaną wycofane?

Puszka napoju Monster Ripper
(fot. Jonathan Cooper, źródło: unsplash.com)

W związku z decyzją GIS, ze sprzedaży wycofane zostaną wszystkie napoje wyprodukowane przed 2021 rokiem. Mowa tu m.in. o kilku smakach napoju Monster (Vanilla Espresso, Ripper oraz LH44), a także bezcukrowej wersji napoju Burn Peach.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak restauracje mogą dbać o ekologię?
Jak restauracje mogą dbać o ekologię?
Proekologiczne działania zachęcają gości do odwiedzenia restauracji. Oto kilka sposobów na sprawienie, żeby Twoja knajpa stała się bardziej zielona.
Odkrywaj korzyści druku cyfrowego: oszczędność na pierwszym miejscu
Odkrywaj korzyści druku cyfrowego: oszczędność na pierwszym miejscu
Dajemy zrozumieć, jak druk cyfrowy przyczynia się do oszczędności, poprzez analizę korzyści wynikających z jego wykorzystania.
Kim jest specjalista SEO i na czym polega jego praca?
Kim jest specjalista SEO i na czym polega jego praca?
Myśląc o marketingu, często wyobrażamy sobie młode osoby rozdające ulotki lub duże billboardy, które psują widoki miejskie. Na szczęście marketing w ostatnich latach (a nawet dziesięcioleciu) mocno się zmienił, a właściwie powoli zamienia się na marketing internetowy, dzięki czemu duża część firm postawiła na wejście z promocją do świata online.
Ostatnie wpisy