Tarczyński naturalnie, czyli nowa linia dla mięsożerców

Tarczyński naturalnie, czyli nowa linia dla mięsożerców
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Jeśli do tej pory nie przepadałeś za parówkami lub kabanosami, teraz może się to zmienić. Tarczyński zaprezentował niedawno nową linię wyrobów, która zadowoli nawet najbardziej wybrednych miłośników mięsa. I, choć zawsze zachęcamy do ograniczenia mięsa w codziennej diecie, to gdy już po nie sięgamy, warto postawić na jakość.

Tarczyński Naturalnie. Bez konserwantów, fosforanów, polepszaczy smaku i sztucznych aromatów

Kiedy wybieramy produkty mięsne na nasz stół, warto zadbać o to, by były one najwyższej klasy. Mimo, że nadal łatwo natknąć się na wyroby napompowane chemią i podkręcone wzmacniaczami smaku i zapachu, na rynku można obecnie znaleźć wyroby produkowane z sercem i w tradycyjnym duchu.

Firma Tarczyński ma wszystkim mięsożercom do zaoferowania 7 nowych kąsków, sygnowanych nazwą Naturalnie: kabanosy z szynki i z kurczaka, parówki z szynki i z kurczaka, szynkę pieczoną, kurczaka gotowanego oraz suchą kiełbasę z szynki. Ich wspólną cechą i największą zaletą jest prosty skład, w którym na próżno szukać substancji polepszających czy konserwantów.

Tarczyński stawia na połączenie mięsa najwyższej klasy i starannie skomponowanych mieszanek przypraw. Co więcej, wychodzi także naprzeciw osobom będącym na diecie bezglutenowej – zarówno parówki, jak i kabanosy, są pozbawione glutenu. To bardzo pozytywna zmiana na rynku przetwórstwa mięsnego i miejmy nadzieję, że udana próba pozbycia się parówkowych uprzedzeń sprzed lat.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Lubisz kawę? Sprawdź, czy nie szkodzisz środowisku
Lubisz kawę? Sprawdź, czy nie szkodzisz środowisku
Na co powinien zwrócić uwagę świadomy konsument kawy? Krótki poradnik dla kawoszy.
Odkrywaj korzyści druku cyfrowego: oszczędność na pierwszym miejscu
Odkrywaj korzyści druku cyfrowego: oszczędność na pierwszym miejscu
Dajemy zrozumieć, jak druk cyfrowy przyczynia się do oszczędności, poprzez analizę korzyści wynikających z jego wykorzystania.
Czy warto zainwestować w reklamy na billboardach?
Czy warto zainwestować w reklamy na billboardach?
To pytanie, które wielu przedsiębiorców zadaje sobie na etapie planowania swoich działań marketingowych. Reklamy na billboardach to jedna z form outdoor advertisingu, która ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza w przestrzeni miejskiej.
Ostatnie wpisy