Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli

Ekonewsy
Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Organizacja Brussels Mobility postanowiła zachęcić mieszkańców stolicy Belgii do poruszania się rowerem niezależnie od warunków pogodowych. Pomysłowość akcji zaskakuje!

Brukselskie projektantki, Camille Taillefer i Marie-Céline Debande, zaprojektowały nietypowe płaszcze przeciwdeszczowe.

„Noś, gdy jest mokro”

W ramach akcji w mieście zaroiło się od plakatów z napisem „Noś, gdy jest mokro”. Na co dzień wyglądają jak zwykłe reklamy outdoorowe, jednak pod wpływem deszczu odsłaniają swoją tajemnicę i zmieniają się… w płaszcze. Skorzystać z nich może każdy, kogo akurat złapała ulewa.

Bike for Brussels – The poncho poster (FR) from mortierbrigade on Vimeo.

Przyznajemy, że kreatywność pomysłodawców mocno nas zaskoczyła. Zróbcie hałas dla Brukseli!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Na które usługi przysługuje możliwość reklamacji?
Na które usługi przysługuje możliwość reklamacji?
Dowiedz się, na przy których usługach można skorzystać z prawa reklamacji. Najważniejsze informacje znajdziesz u nas!
Dbanie o naturę po duńsku. Zakaz trzymania bydła na uwięzi
Dbanie o naturę po duńsku. Zakaz trzymania bydła na uwięzi
Duńskie krowy będą szczęśliwe! Przeczytaj o zmianach w hodowli bydła wprowadzonych przez tamtejszego ministra rolnictwa.
Prezes UOKiK walczy z monopolizacją rynku. Zastrzeżenia m.in. do Telewizji Polsat
Prezes UOKiK walczy z monopolizacją rynku. Zastrzeżenia m.in. do Telewizji Polsat
Wszczęte dwa nowe postępowania antymonopolowe. Przeczytaj, dlaczego na celowniku znalazła się m.in. Telewizja Polsat.
Ostatnie wpisy