Danone dołączyło do Too Good To Go, żeby wspólnie ratować żywność

Danone dołączyło do Too Good To Go, żeby wspólnie ratować żywność
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Danone wspólnie z Too Good To Go zapobiega marnowaniu jedzenia. Użytkownicy aplikacji mogą już zamawiać produkty roślinne oraz mleczne w postaci paczek niespodzianek od marki Danone. Na ten moment paczki dostępne są w Krakowie i jego okolicach. Jak zapowiada marka, to dopiero początek współpracy obu firm.

Tego rodzaju współpraca podkreśla jak ważne dla marek jest dobro planety i ludzkie zdrowie. We wspomnianych paczkach mieszkańcy Krakowa mogą znaleźć przede wszystkim jogurty oraz produkty pochodzenia roślinnego z krótką datą przydatności do spożycia. Produkty marki Danone można odebrać w lokalach gastronomicznych, z którymi współpracuje Too Good To Go, a więc w sieci restauracji Olimp.

źródło: pixabay.com

Danone walczy z problemem już kilka lat

Danone od kilku lat stara się walczyć z problemem marnowania żywności, i to na linii całego łańcucha produkcyjnego. Dołączenie do partnerów aplikacji Too Good To Go to kolejny, bardzo istotny krok marki w kierunku przeciwdziałania marnowaniu wartościowych serków, deserów mlecznych, jogurtów i produktów roślinnych.

Problem marnowania żywności to obecnie jedno z największych wyzwań świata współczesnego. Szacuje się, że w Polsce co roku niespełna 5 mln ton żywności ląduje w koszu.

Too Good To Go posiada już prawie 3 tysiące partnerów, z którymi wspólnie walczą ze wspomnianym problemem, w tym: hotele, kawiarnie, sklepy, restauracje.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak skutecznie wykorzystać ulotki w promocji swojej firmy?
Jak skutecznie wykorzystać ulotki w promocji swojej firmy?
Odkryj skuteczne strategie na wyróżnienie swojej firmy za pomocą ulotek.
Carrefour mówi „STOP marnowaniu żywności” – produkty tańsze nawet o 90%
Carrefour mówi „STOP marnowaniu żywności” – produkty tańsze nawet o 90%
Carrefour nie marnuje jedzenia – każdego dnia produkty przecenione nawet o 90%.
Jak wykorzystać retargeting w kampaniach reklamowych?
Jak wykorzystać retargeting w kampaniach reklamowych?
Retargeting to jedna z najskuteczniejszych metod reklamy online. Dzięki niemu można dotrzeć do osób, które wcześniej były zainteresowane naszą ofertą, ale nie dokonały zakupu. W tym artykule omówimy, czym jest retargeting i jak można go skutecznie wykorzystać w kampaniach reklamowych. Poznajmy sposoby na zwiększenie skuteczności reklamy i osiągnięcie lepszych wyników!
Ostatnie wpisy