Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć

Ekonewsy
Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

„Karty wygasają. Gatunki nie powinny” – tak brzmi hasło nowej, kreatywnej kampanii Mastercard.

Mastercard wraz z organizacją Conservation International chcąc pokazać jak ważna jest ochrona zaginionych gatunków, a także ich ochrona, wprowadziły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact”. Na kartach widnieją zdjęcia gatunków, które mogą zniknąć z Ziemi zanim karty stracą datę ważności.

Akcja zmusza do przemyśleń jak ważna jest ochrona środowiska, a także do zrozumienia, że nie pozostało nam wiele czasu, aby chronić gatunki zwierząt pod ochroną.

Zilustrowanie problemu

Cała akcja pokazuje na kartach gatunki zwierząt, które mogą zniknąć z naszej planety, w momencie kiedy wspomniane kart stracą datę ważności, a więc zwierzęta, które za około 7 lat mogą zniknąć z planety.

Kartami podarunkowymi można płacić – tak samo jak kartami debetowymi Mastercard. Za każdą zakupioną kartę, marka Mastercard przekaże jednego dolara na rzecz Conservation International. Wszystko po to, aby pomagać chronić zagrożone gatunki zwierząt na całym świecie.

Kampania została stworzona przez agencję marketingową McCann XBC.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Drukarka domowa do 300 zł – ranking
Drukarka domowa do 300 zł – ranking
Wpis dla osób, szukających zwykłej drukarki domowej, która nie zrujnuje ich budżetu. Tak, to możliwe!
Na co warto nanieść druk reklamowy?
Na co warto nanieść druk reklamowy?
Marketing firmy jest niezwykle istotny i praktycznie niezbędny do tego, aby przedsiębiorstwo mogło się rozwijać. Zobacz, jakimi przedmiotami warto promować swoją markę!
Rękojmia a gwarancja. Na co się powołać?
Rękojmia a gwarancja. Na co się powołać?
Po trzech latach pralka przestała działać. Czy w tym wypadku obowiązuje rękojmia, czy reklamacja? Sprawdź potencjalne sytuacje, w których może znaleźć się konsument.
Ostatnie wpisy