„Miłe łąki na balkony” i „Nanołączki”. Krakowianie dostali aż 40 tys. opakowań z nasionami!

Ekonewsy
„Miłe łąki na balkony” i „Nanołączki”. Krakowianie dostali aż 40 tys. opakowań z nasionami!
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Coraz więcej mówi się o łąkach kwietnych. Ich walory estetyczne i ekologiczne są nie do przecenienia. Mieszkańcy Krakowa w 2021 mieli okazję stworzyć własną łąkę w przydomowym ogródku lub na balkonie. Całkiem za darmo!

40 tysięcy opakowań z nasionami. Właśnie tyle rozdał Krakowski Zarząd Zieleni Miejskiej. Miasto wraz z Fundacją Kwietna oraz agencją Ancymony zainicjowali akcję o wdzięcznym tytule: „Miłe łąki na balkony”. Celem inicjatywy było zachęcenie mieszkańców do ukwiecenia swoich balkonów. Wszystko w trosce o środowisko i estetykę miejskiej dżungli!

Łąka to życie

Kwietna łąka to nie tylko uczta dla oka lub nosa. Chociaż jest to niepodważalny walor estetyczny dla nas i dla mieszkańców miasta, którzy będą mijać nasz balkon. Bez wątpienia łąka to bogactwo różnorodności i ostoja dla owadów. W szczególności tych, których los nie jest nam obojętny – owadów zapylających. Łąka nie potrzebuje specjalnych warunków, aby pięknie rosnąć. Jeśli tylko mamy doniczkę, ziemię i chęci, możemy stworzyć własną łąkę!

Nanołączka

W tym roku Kraków ponownie zachęca do ukwiecania balkonów! Mieszkańcy Krakowa mogą odbierać paczki z nasionami w ramach ogólnopolskiej akcji „Nanołączka” w wielu punktach w mieście. W akcję włączyły się kawiarnie, knajpki i osiedlowe kluby. Pełną listę miejsc można odnaleźć tutaj.

Zdj. główne: Kristine Cinate/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak skuteczne formy reklamy zewnętrznej mogą przyciągnąć więcej klientów
Jak skuteczne formy reklamy zewnętrznej mogą przyciągnąć więcej klientów
Odkryj potęgę skutecznej reklamy zewnętrznej w przyciąganiu klientów. Dowiedz się, jakie formy reklamy mogą przynosić najlepsze efekty i jak je efektywnie zastosować.
Wykorzystanie nietypowych metek odzieżowych w budowaniu marki
Wykorzystanie nietypowych metek odzieżowych w budowaniu marki
Odkryj, jak efektywne wykorzystanie nietypowych metek odzieżowych może podkreślać unikalność Twojej marki i przyciągać nowych klientów.
Coca-Cola z papierowej butelki? Nowy pomysł marki
Coca-Cola z papierowej butelki? Nowy pomysł marki
Gigantyczny koncern zaskakuje. Przeczytaj o nowym pomyśle marki, czyli Coca-Coli z papierowej butelki!
Ostatnie wpisy