Kolor okresowy. Pantone i Intimina łamią miesiączkowe tabu

Działania CSR
Kolor okresowy. Pantone i Intimina łamią miesiączkowe tabu
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Co otrzymamy z połączenia światowego specjalisty w dziedzinie kolorów z marką produktów do higieny intymnej? Nowy odcień czerwieni inspirowany miesiączką.

Instytut Koloru Pantone we współpracy ze szwedzką firmą INTIMINA wprowadził nowy kolor do swojej skali kolorystycznej PMS (Pantone Maching System). Nowa barwa otrzymała nazwę „Period”, czyli „miesiączka/okres”.

(źródło: facebook.com)

Karmazynowa czerwień okresowa

Inicjatywa wpisuje się w większą kampanię firmy INTIMINA „Seen+Heard”, która ma na celu zwalczanie problemu tabuizacji okresu i zaproszenie wszystkich do otwartej oraz nieskrępowanej rozmowy na temat, który dziś jeszcze budzi obrzydzenie i wstyd.

Okresowy odcień czerwieni, w założeniu twórców, ma być „dynamiczny”, „energetyzujący” i „żądny przygód”. To kolor, który ma zachęcać osoby miesiączkujące do tego, by celebrowały swój okres i były dumne z tego, kim są.

Kolor „Period” wzbudził wiele kontrowersji, co doskonale pokazuje, jak bardzo społeczeństwa potrzebują podobnych akcji, które zmienią przestarzały i oparty na stereotypach sposób postrzegania miesiączki.

Zdj. główne: Christina Rumpf/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

szesnaście + dwadzieścia =

Rekomendowane
Innowacyjne podejście do projektowania doświadczeń użytkownika w erze cyfrowej
Innowacyjne podejście do projektowania doświadczeń użytkownika w erze cyfrowej
Odkryj nowe strategie projektowania UX, które transformują sposoby interakcji użytkowników z produktami cyfrowymi. Poznaj kluczowe czynniki wpływające na satysfakcję użytkownika i innowacje, które zmieniają standardy.
Reklama kontekstowa – sposób na sukces marki
Reklama kontekstowa – sposób na sukces marki
Jeśli zależy Ci na celnym trafianiu do odbiorców ze swoją ofertą, zainwestuj w reklamę kontekstową. Sprawdzamy jej możliwości.
Wyroby czekoladopodobne. Czym różnią się od zwykłej czekolady i dlaczego mogą nam zaszkodzić?
Wyroby czekoladopodobne. Czym różnią się od zwykłej czekolady i dlaczego mogą nam zaszkodzić?
Tanie nie znaczy lepsze. Dlaczego powinniśmy unikać wyrobów czekoladopodobnych?
Ostatnie wpisy