Na co warto nanieść druk reklamowy?

Na co warto nanieść druk reklamowy?
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie zna każdy, jednak dużo łatwiej jest powiedzieć, niż zrobić. Przemyślana i skuteczna kampania marketingowa firmy lub marki to trudny do zrealizowania proces na co najmniej kilka tygodni. Gadżety reklamowe są bardzo ważnym elementem każdej akcji promocyjnej. Dzięki min klienci zapamiętują firmę i chętniej korzystają z jej usług. Podpowiadamy, na jakie przedmioty warto nanieść druk reklamowy.   

Kubek  

Kubki z nadrukiem marketingowym to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Jest to przedmiot codziennego użytku, dlatego osoby obdarowane takim gadżetem będą mogły często przypominać sobie o Twojej firmie. Im bardziej przydatny i praktyczny jest gadżet promocyjny, tym bardziej prawdopodobne jest, że klienci będą faktycznie z niego korzystać. W przeciwieństwie do breloczków, smyczy na klucze czy ulotek, kubki są rzeczywiście użyteczne, a to również ma wpływ na to, jakie zdanie o marce wyrobią sobie obdarowani. 

Na stronie https://spiroprint.pl/ możesz zamówić kubki z własnym nadrukiem, na przykład logo i hasłem reklamowym firmy. Takie gadżety to świetny prezent dla stałych klientów firmy oraz pracowników. Można rozdawać je na targach branżowych i podczas eventów firmowych.    

Magnesy na lodówkę    

W Polskich kuchniach nadal dominują lodówki oklejone magnesami z każdej strony. Choć to drobny gadżet, jest on dość praktyczny, ponieważ magnesem można przymocować do lodówki czy innej powierzchni notatki, listę zakupów czy ważne informacje. Jeśli szukasz niezobowiązujących, ale przydatnych gadżetów dla klientów, postaw na magnesy reklamowe Poznań, Warszawa, Kraków, Wrocław i inne duże miasta w Polsce gwarantują szeroki wybór hurtowni, w których można nabyć takie akcesoria w dużych ilościach. Własny nadruk na magnesach możesz zaprojektować samodzielnie lub zlecić to zadanie profesjonalnemu grafikowi. Gotowy projekt prześlij do hurtowni, a oni zajmą się resztą!   

Pudełka reklamowe    

Gadżet marketingowy wcale nie musi być trwały i przypominać o sobie przez lata. Musi być jednak przydatny i budzić miłe skojarzenia. Jeśli prowadzisz sklep wysyłkowy lub restaurację, zainwestuj w pudełka z nadrukiem firmowym. Przesyłka otrzymana w opakowaniu z logo firmy, będzie wyglądała znacznie bardziej profesjonalnie. Również personalizowane pudełka na wynos sprawią, że klienci będą lepiej pamiętać nazwę lokalu, z jakiego zamówili posiłek. Takie pudełka przede wszystkim podnoszą w oczach klientów rangę przedsiębiorstwa, dzięki czemu będą oni lepiej kojarzyć firmę. Profesjonalizm oraz renoma marki mają duży wpływ na to, jak postrzegana jest ona na rynku. Poza usługami, jakie świadczy firma, drobne szczegóły, takie jak marketing i otoczka wokół marki mają bardzo duże znaczenie dla opinii w oczach klientów i konkurencji.    

Gadżety firmowe to bardzo istotny element kampanii marketingowej. Dzięki drobnym upominkom dla klientów świadomość o Twojej firmie lepiej zapisze się w pamięci otoczenia. Planując zamówienie akcesoriów promocyjnych dla swojej firmy, dobrze przemyśl tę decyzję i zrezygnuj raczej z mało przydatnych rzeczy, które lądują w śmietniku, czy na dnie szafy. Praktyczne gadżety budują pozytywne konotacje z wizerunkiem firmy, z kolei widok logo marki w koszu na śmieci może budować złe skojarzenia.    

Fot. Chris Scott/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Tworzenie sklepów internetowych – jak przebiega i dlaczego warto zrobić to dobrze?
Tworzenie sklepów internetowych – jak przebiega i dlaczego warto zrobić to dobrze?
Obecnie, prawie każdy przedsiębiorca posiada w swojej ofercie możliwość robienia zamówień przez internet. To przekłada się na drastyczny wzrost konkurencji. Łatwo więc wywnioskować, że stworzenie solidnego sklepu internetowego jest kluczowe w kontekście promocji w sieci.
Austriacki pomysł na polskim gruncie: pierwszy sklep socjalny powstał w Katowicach
Austriacki pomysł na polskim gruncie: pierwszy sklep socjalny powstał w Katowicach
Pierwsze sklepy socjalne w Polsce już istnieją. Przeczytaj o sklepach zorganizowanych na wzór Austriacki.
KFC z nowym sloganem. Zmianę wymusiła pandemia
KFC z nowym sloganem. Zmianę wymusiła pandemia
„Dobre, aż palce lizać”? Już nie. KFC zmienia swój sztandarowy slogan.
Ostatnie wpisy