Główny Inspektor Sanitarny bije na alarm. Popularna seria „energetyków” wycofana ze sprzedaży

Zdrowsze życie
Główny Inspektor Sanitarny bije na alarm. Popularna seria „energetyków” wycofana ze sprzedaży
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Na dniach witryna GISu opublikowała ostrzeżenie, według którego w kilku produktach koncernu Coca-Cola wykryto nadmierne ilości glikolu propylenowego, czyli popularnego konserwantu, oznaczanego na etykietach jako E 1520.

Dodatek sam w sobie nie jest toksyczny i występuje również w innych artykułach spożywczych (np. słodyczach), a także w kosmetykach i lekach. W dużych dawkach może jednak wykazywać negatywny wpływ na nasze zdrowie, obciążając np. funkcjonowanie nerek czy wątroby. Szczególnie niebezpieczny jest dla dzieci oraz kobiet w ciąży, ponieważ może przyczynić się do zaburzeń rozwoju płodu.

Które napoje zostaną wycofane?

Puszka napoju Monster Ripper
(fot. Jonathan Cooper, źródło: unsplash.com)

W związku z decyzją GIS, ze sprzedaży wycofane zostaną wszystkie napoje wyprodukowane przed 2021 rokiem. Mowa tu m.in. o kilku smakach napoju Monster (Vanilla Espresso, Ripper oraz LH44), a także bezcukrowej wersji napoju Burn Peach.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Siedzący tryb życia – jak przeciwdziałać negatywnym skutkom dla zdrowia
W dzisiejszych czasach wiele osób prowadzi siedzący tryb życia, pracując przed komputerem przez wiele godzin dziennie. Niestety, taki styl życia może prowadzić do wielu negatywnych skutków dla zdrowia. W tym artykule omówimy, jakie problemy zdrowotne mogą wynikać z siedzącego trybu życia oraz jak możemy przeciwdziałać tym skutkom poprzez wprowadzenie zdrowych nawyków.
Jak sfinansować zakup nieruchomości: Kompletny przewodnik
Jak sfinansować zakup nieruchomości: Kompletny przewodnik
W tym artykule omówimy różne sposoby finansowania zakupu nieruchomości.
Czy warto zainwestować w reklamy na billboardach?
Czy warto zainwestować w reklamy na billboardach?
To pytanie, które wielu przedsiębiorców zadaje sobie na etapie planowania swoich działań marketingowych. Reklamy na billboardach to jedna z form outdoor advertisingu, która ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zwłaszcza w przestrzeni miejskiej.
Ostatnie wpisy