O portalu

Czytasz etykiety produktów, ale tajemnicze skróty i nazwy zupełnie nic Ci nie mówią? Zastanawiasz się, jakie są kulisy powstawania Twoich ulubionych ubrań? A może, jako przedsiębiorca, wciąż poszukujesz ekologicznych alternatyw, które pokochają Twoi klienci? 

Osób takich, jak Ty, jest zdecydowanie więcej. To nie wstyd nie wiedzieć pewnych rzeczy – ignorancja jest o wiele gorsza. Dlatego pomożemy Ci zwiększyć świadomość dot. wielkich marek, działań CSR, składów popularnych artykułów i zawiłości codziennego budżetu. 

Podejmuj świadome decyzje przy sklepowej półce, żyj zdrowiej i oszczędzaj pieniądze!

Redaktor naczelny

Dorota Wanat

Pasjonatka mediów. Uważa, że złych newsów jest wystarczająco, dlatego stara się zauważać przede wszystkim pozytywne zmiany. Stara się rozwijać swoją świadomość jako konsumenta, choć przyznaje, że wciąż zalicza drobne wpadki. Jedyne, na czym nigdy nie oszczędza, to jakościowa żywność. Uwaga: jest szczególnie wyczulona na zjawisko greenwashingu.

d.wanat@bluewhalepress.pl
Zobacz wpisy autora

Zespół

Justyna Dereń

Interesuje się działaniami z zakresu CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Chętnie pisze o tym, w jaki sposób skutecznie walczyć o prawa konsumenta. W wolnych chwilach czyta książki i trenuje fitness.

Zobacz wpisy autora

Justyna Zajdel

Mieszkająca w Krakowie copywriterka, która w branży działa od prawie dekady. Czynna wolontariuszka Foodsharingu. Bliskie są jej zagadnienia, takie jak świadome zakupy oraz zero waste.

Zobacz wpisy autora

Brygida König

Brygida König

Ekologiczna humanistka, dla której ważna jest jakość kupowanych produktów – na co dzień stara się wybierać te, które mają jak najmniej sztucznych dodatków. Mieszka w małym miasteczku, żyje zgodnie z filozofią slow life i slow fashion.

Zobacz wpisy autora

Karolina Dobrowolska

Karolina Dobrowolska

Ciekawa świata studentka reżyserii dźwięku. Nie zadawala się informacjami „przez dziurkę od klucza”, dlatego zawsze drąży każdą kwestię i – jeśli to możliwe – podróżuje. Gdy to niemożliwe, relaksuje się, piekąc ciasta.

Zobacz wpisy autora

Alina Jałowiecka

Alina Jałowiecka

Z wykształcenia psycholożka, z zamiłowania podróżniczka, a od urodzenia wolny duch i idealistka, której bliskie są kwestie ekologii i równości. Z zainteresowaniem śledzi rozwój rynku pod kątem pozytywnych zmian w kwestii świadomości ekologicznej.

Zobacz wpisy autora