O portalu

Czytasz etykiety produktów, ale tajemnicze skróty i nazwy zupełnie nic Ci nie mówią? Zastanawiasz się, jakie są kulisy powstawania Twoich ulubionych ubrań? A może, jako przedsiębiorca, wciąż poszukujesz ekologicznych alternatyw, które pokochają Twoi klienci? 

Osób takich, jak Ty, jest zdecydowanie więcej. To nie wstyd nie wiedzieć pewnych rzeczy – ignorancja jest o wiele gorsza. Dlatego pomożemy Ci zwiększyć świadomość dot. wielkich marek, działań CSR, składów popularnych artykułów i zawiłości codziennego budżetu. 

Podejmuj świadome decyzje przy sklepowej półce, żyj zdrowiej i oszczędzaj pieniądze!

Chcesz dołączyć do zespołu redakcyjnego? Prześlij nam swoje CV.

Redaktor naczelny

Dorota Wanat

Dorota Wanat

Pasjonatka mediów. Uważa, że złych newsów jest wystarczająco, dlatego stara się zauważać przede wszystkim pozytywne zmiany. Stara się rozwijać swoją świadomość jako konsumenta, choć przyznaje, że wciąż zalicza drobne wpadki. Jedyne, na czym nigdy nie oszczędza, to jakościowa żywność. Uwaga: jest szczególnie wyczulona na zjawisko greenwashingu.

d.wanat@bluewhalepress.pl
Zobacz wpisy autora

Zespół

Alina Jałowiecka

Alina Jałowiecka

Z wykształcenia psycholożka, z zamiłowania podróżniczka, a od urodzenia wolny duch i idealistka, której bliskie są kwestie ekologii i równości. Z zainteresowaniem śledzi rozwój rynku pod kątem pozytywnych zmian w kwestii świadomości ekologicznej.

Zobacz wpisy autora

Brygida König

Ekologiczna humanistka, dla której ważna jest jakość kupowanych produktów – na co dzień stara się wybierać te, które mają jak najmniej sztucznych dodatków. Mieszka w małym miasteczku, żyje zgodnie z filozofią slow life i slow fashion.

Zobacz wpisy autora

Justyna Zajdel

Mieszkająca w Krakowie copywriterka, która w branży działa od prawie dekady. Czynna wolontariuszka Foodsharingu. Bliskie są jej zagadnienia, takie jak świadome zakupy oraz zero waste.

Zobacz wpisy autora

Karolina Dobrowolska

Karolina Dobrowolska

Ciekawa świata studentka reżyserii dźwięku. Nie zadawala się informacjami „przez dziurkę od klucza”, dlatego zawsze drąży każdą kwestię i – jeśli to możliwe – podróżuje. Gdy to niemożliwe, relaksuje się, piekąc ciasta.

Zobacz wpisy autora

Karolina Jakubiec

Karolina Jakubiec

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Rozwijające się media społecznościowe, jakościowy content marketing oraz zagadnienia związane z influencer marketingiem niejednokrotnie spędzają jej sen z powiek. Stara się przemycać do swojego życia codziennego coraz to nowsze ekologiczne przyzwyczajenia, np. poprzez powtórne wykorzystanie fusów z kawy czy nadanie drugiego życia szklanym pojemnikom po kosmetykach.

Zobacz wpisy autora

Klaudia Kostyra

Klaudia Kostyra

Z zawodu tłumaczka i copywriterka, prywatnie właścicielka domowej dżungli i dwóch kanapowych tygrysów. Typ osoby, która z uwagą czyta etykiety i drobne druczki, nie tylko po to, żeby znaleźć w nich błędy językowe. Lubi po prostu wiedzieć, co je, co pije i co kupuje. Eko rozwiązania i trendy to jej żywioł, a gdyby mogła zamieszkałaby w lesie z dala od ludzi.

Zobacz wpisy autora