Działania CSRPlanowanie finansów

Too Good To Go, czyli bohater pandemii

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
(fot. Dan Burton, źródło: unsplash.com)

Pandemia przyspieszyła zmiany w podejściu Polaków do kwestii żywności – kupujemy rozsądniej i staramy się mniej marnować. W podobnym duchu działa aplikacja Too Good To Go, oferując wsparcie lokalom gastronomicznym. 

Walka z marnotrawieniem żywności

Trudno oceniać, która z gałęzi gospodarki najbardziej ucierpiała z powodu trwającej pandemii. Nie ulega jednak wątpliwości, że branża gastronomiczna, silnie dotknięta skutkami obu lockdownów, znajduje się w niezwykle trudnej sytuacji. Kołem ratunkowym dla wielu biznesów może być partnerstwo z firmą Too Good To Go, która obecnie współpracuje z ponad dwustoma restauracjami, sklepami i hotelami w Polsce.

Walka ze stratami

Działalność firmy opiera się na walce ze stratami, które dotychczas generowały lokale. W 2020 roku priorytetem stało się również ich wsparcie i pomoc w walce o przetrwanie. Dzięki aplikacji TGTG klienci mogą kupić niesprzedane w ciągu dnia dania i produkty za około jedną trzecią pierwotnej ceny.

(fot. Daria Shevtsova, źródło: pexels.com)

Dla jednych wadą, dla innych zaletą będzie fakt, że zamawiane dania – ze względów logistycznych – zawsze są niespodzianką. Paczki, przygotowywane przez restauracje, kawiarnie i supermarkety, są komponowane losowo. Można natomiast określić swoje ogólne preferencje, np. dietę wegetariańską, wegańską lub bezglutenową. TGTG oczywiście jest biznesem, ale niesie ze sobą cenny przekaz solidarności. Nawet, jeśli nasze portfele ucierpiały w 2020 roku, warto wesprzeć gastronomię właśnie z ich pomocą.

Z wykształcenia psycholożka, z zamiłowania podróżniczka, a od urodzenia wolny duch i idealistka, której bliskie są kwestie ekologii i równości. Z zainteresowaniem śledzi rozwój rynku pod kątem pozytywnych zmian w kwestii świadomości ekologicznej.
Alina Jałowiecka
Polecane artykuły
Planowanie finansówZdrowsze życie

Dobry skip. O co naprawdę chodzi we freeganizmie?

Freeganizm – czyli pełnowartościowe jedzenie ze śmietnika w walce z konsumpcjonizmem!
Czytaj Więcej
Działania CSREkonewsy

Ekologiczny Polak na zakupach – rezultaty badań

Pandemia zmieniła polski konsumpcjonizm. Przeczytaj, jakim konsumentem stał się Polak w 2020 roku.
Czytaj Więcej
Działania CSREkonewsy

Eko sześciopak od browaru z Florydy!

Piwo w biodegradowalnym opakowaniu? Dlaczego nie! Inicjatywie mówimy zdecydowane „na zdrowie!”.
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *