Ekonewsy

Zanim wykorzystasz tę kartę, to zwierzę może już nie istnieć

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

“Karty wygasają. Gatunki nie powinny” – tak brzmi hasło nowej, kreatywnej kampanii Mastercard.

Mastercard wraz z organizacją Conservation International chcąc pokazać jak ważna jest ochrona zaginionych gatunków, a także ich ochrona, wprowadziły serię kart podarunkowych „Wildlife Impact”. Na kartach widnieją zdjęcia gatunków, które mogą zniknąć z Ziemi zanim karty stracą datę ważności.

Akcja zmusza do przemyśleń jak ważna jest ochrona środowiska, a także do zrozumienia, że nie pozostało nam wiele czasu, aby chronić gatunki zwierząt pod ochroną.

Zilustrowanie problemu

Cała akcja pokazuje na kartach gatunki zwierząt, które mogą zniknąć z naszej planety, w momencie kiedy wspomniane kart stracą datę ważności, a więc zwierzęta, które za około 7 lat mogą zniknąć z planety.

Kartami podarunkowymi można płacić – tak samo jak kartami debetowymi Mastercard. Za każdą zakupioną kartę, marka Mastercard przekaże jednego dolara na rzecz Conservation International. Wszystko po to, aby pomagać chronić zagrożone gatunki zwierząt na całym świecie.

Kampania została stworzona przez agencję marketingową McCann XBC.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Rozwijające się media społecznościowe, jakościowy content marketing oraz zagadnienia związane z influencer marketingiem niejednokrotnie spędzają jej sen z powiek. Stara się przemycać do swojego życia codziennego coraz to nowsze ekologiczne przyzwyczajenia, np. poprzez powtórne wykorzystanie fusów z kawy czy nadanie drugiego życia szklanym pojemnikom po kosmetykach.
Karolina Jakubiec
Polecane artykuły
Ekonewsy

„Miłe łąki na balkony” i „Nanołączki". Krakowianie dostali aż 40 tys. opakowań z nasionami!

Łąka na wyciągniecie ręki. Stwórz własną na parapecie lub na balkonie. Sprawdź, dlaczego krakowianie już to robią!
Czytaj Więcej
Ekonewsy

Zmiany w Kauflandzie. Koniec z jajami z chowu klatkowego

Kaufland odchodzi od sprzedaży jaj trójek. Od teraz w asortymencie sieci tylko eko jaja!
Czytaj Więcej
Ekonewsy

Butelka z recyklingu, czyli jak Buoy Bottle zachwyciła internautów

Buoy Bottle - butelka wyprodukowana w 100% z odzyskanego plastiku. Dowiedz się więcej o tej niesamowitej inicjatywie, która zachwyciła internautów!
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *