Ekonewsy

Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis
(fot. Luigi Boccardo, źródło: unsplash.com)

Organizacja Brussels Mobility postanowiła zachęcić mieszkańców stolicy Belgii do poruszania się rowerem niezależnie od warunków pogodowych. Pomysłowość akcji zaskakuje!

Brukselskie projektantki, Camille Taillefer i Marie-Céline Debande, zaprojektowały nietypowe płaszcze przeciwdeszczowe.

„Noś, gdy jest mokro”

W ramach akcji w mieście zaroiło się od plakatów z napisem „Noś, gdy jest mokro”. Na co dzień wyglądają jak zwykłe reklamy outdoorowe, jednak pod wpływem deszczu odsłaniają swoją tajemnicę i zmieniają się… w płaszcze. Skorzystać z nich może każdy, kogo akurat złapała ulewa.

Bike for Brussels – The poncho poster (FR) from mortierbrigade on Vimeo.

Przyznajemy, że kreatywność pomysłodawców mocno nas zaskoczyła. Zróbcie hałas dla Brukseli!
Pasjonatka mediów. Uważa, że złych newsów jest wystarczająco, dlatego stara się zauważać przede wszystkim pozytywne zmiany. Stara się rozwijać swoją świadomość jako konsumenta, choć przyznaje, że wciąż zalicza drobne wpadki. Jedyne, na czym nigdy nie oszczędza, to jakościowa żywność. Uwaga: jest szczególnie wyczulona na zjawisko greenwashingu.
Dorota Wanat
Polecane artykuły
Ekonewsy

Plan redukcji emisji CO2. Kto wspiera projekt Ad Net Zero?

Brytyjska branża reklamowa uruchomiła projekt Ad Net Zero. Przeczytaj, kto przystąpił do tego projektu.
Czytaj Więcej
EkonewsyPlanowanie finansówZdrowsze życie

Jak zorganizować przyjęcie w stylu eko?

Marzysz o organizacji przyjęcia w stylu eko? Zobacz, jak to zrobić!
Czytaj Więcej
EkonewsyUpoluj okazję!

T-Mobile w duchu zero waste

T-Mobile oferuje nowy smartfon, w zamian za przyniesienie i oddanie w salonie starego telefonu. Jakie są warunki promocji?
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *