Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli

Ekonewsy
Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Organizacja Brussels Mobility postanowiła zachęcić mieszkańców stolicy Belgii do poruszania się rowerem niezależnie od warunków pogodowych. Pomysłowość akcji zaskakuje!

Brukselskie projektantki, Camille Taillefer i Marie-Céline Debande, zaprojektowały nietypowe płaszcze przeciwdeszczowe.

„Noś, gdy jest mokro”

W ramach akcji w mieście zaroiło się od plakatów z napisem „Noś, gdy jest mokro”. Na co dzień wyglądają jak zwykłe reklamy outdoorowe, jednak pod wpływem deszczu odsłaniają swoją tajemnicę i zmieniają się… w płaszcze. Skorzystać z nich może każdy, kogo akurat złapała ulewa.

Bike for Brussels – The poncho poster (FR) from mortierbrigade on Vimeo.

Przyznajemy, że kreatywność pomysłodawców mocno nas zaskoczyła. Zróbcie hałas dla Brukseli!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
W co zapakować produkty do wysyłki?
W co zapakować produkty do wysyłki?
Wszystko, co musisz wiedzieć o pakowaniu produktów do wysyłki w branży e-commerce.
Tworzenie sklepów internetowych – jak przebiega i dlaczego warto zrobić to dobrze?
Tworzenie sklepów internetowych – jak przebiega i dlaczego warto zrobić to dobrze?
Obecnie, prawie każdy przedsiębiorca posiada w swojej ofercie możliwość robienia zamówień przez internet. To przekłada się na drastyczny wzrost konkurencji. Łatwo więc wywnioskować, że stworzenie solidnego sklepu internetowego jest kluczowe w kontekście promocji w sieci.
Żywność BIO bez chemii? Nie do końca…
Żywność BIO bez chemii? Nie do końca…
Bio? Eko? Rozwiewamy kilka mitów dotyczących „zielonej" żywności!
Ostatnie wpisy