Ekonewsy

Plakaty zmieniające się w płaszcze, czyli ciekawa inicjatywa w Brukseli

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis
(fot. Luigi Boccardo, źródło: unsplash.com)

Organizacja Brussels Mobility postanowiła zachęcić mieszkańców stolicy Belgii do poruszania się rowerem niezależnie od warunków pogodowych. Pomysłowość akcji zaskakuje!

Brukselskie projektantki, Camille Taillefer i Marie-Céline Debande, zaprojektowały nietypowe płaszcze przeciwdeszczowe.

„Noś, gdy jest mokro”

W ramach akcji w mieście zaroiło się od plakatów z napisem „Noś, gdy jest mokro”. Na co dzień wyglądają jak zwykłe reklamy outdoorowe, jednak pod wpływem deszczu odsłaniają swoją tajemnicę i zmieniają się… w płaszcze. Skorzystać z nich może każdy, kogo akurat złapała ulewa.

Bike for Brussels – The poncho poster (FR) from mortierbrigade on Vimeo.

Przyznajemy, że kreatywność pomysłodawców mocno nas zaskoczyła. Zróbcie hałas dla Brukseli!
Pasjonatka mediów. Uważa, że złych newsów jest wystarczająco, dlatego stara się zauważać przede wszystkim pozytywne zmiany. Stara się rozwijać swoją świadomość jako konsumenta, choć przyznaje, że wciąż zalicza drobne wpadki. Jedyne, na czym nigdy nie oszczędza, to jakościowa żywność. Uwaga: jest szczególnie wyczulona na zjawisko greenwashingu.
Dorota Wanat
Polecane artykuły
Działania CSREkonewsy

Butelka bez etykiety. Eko format wody Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój znów staje po stronie natury. Zobacz nowy format wody w ekologicznych butelkach!
Czytaj Więcej
Działania CSREkonewsy

Tefal zapłaci 20 zł za worek śmieci! Akcja #SkuteczniePosprzątane trwa

Sprawdź, o co chodzi w akcji #SkuteczniePosprzątane i dowiedz się, jak możesz wspomóc środowisko naturalne Polski!
Czytaj Więcej
Ekonewsy

Mapy Google poprowadzą Cię trasą... przyjazną środowisku!

Nowa aktualizacja Map Google z ukłonem w stronę środowiska. Sprawdź, jakie nowe możliwości czekają na użytkowników!
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *