Ekonewsy

Na co klienci zwracają uwagę w kontakcie z marką?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Konsumenci, którzy robią zakupy w sieci coraz większą wagę przywiązują do wartości i wizji wyznawanych przez firmę. Szczególnie dla klientów ważne są kwestie związane z ochroną środowiska. Na co przede wszystkim kupujący zwracają uwagę?

Opakowaniowe zero waste

Konsumenci zwracają uwagę na opakowania, w które firmy pakują swoje produkty. Przede wszystkim powinny one być przyjazne dla środowiska. Ważne jest także, aby można było je ponownie wykorzystać lub poddać recyklingowi. Dobrym przykładem jest firma Amazon, która wprowadziła opłatę dla sprzedawców, którzy nie przestrzegają regulaminu pakowania towaru. Mowa tutaj o dopasowaniu wielkości paczek do ilości produktów.

Produkcja zrównoważona

Jakość, cena, a także ekologiczna produkcja. To aspekty, na które konsumenci zwracają uwagę. Marki tworzą elastyczne, mniejsze fabryki, które są lokalnie rozmieszczone. Wszystko po to, aby jak najszybciej trafić do końcowego klienta. Jednocześnie dzięki temu zostaje ograniczona emisja spalin, która powstałaby z racji dłuższego transportu.

źródło: pexels.com

Łańcuch dostaw

Większość firm podejmuje działania, aby chronić środowisko. Dotyczy to również przyjaznego łańcucha dostaw. Jak wygląda to w praktyce? Marki wdrażają nowoczesne i innowacyjne technologie, aby generować jak najmniej odpadów podczas wysyłki i odbioru paczki. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, przez co istotne dla nich jest poznanie całego cyklu produkcji towaru. To z kolei powoduje, że firmy mają za zadanie rzetelnie i etycznie podchodzić do każdego etapu działalności, w tym także dotyczącego traktowania pracowników.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Rozwijające się media społecznościowe, jakościowy content marketing oraz zagadnienia związane z influencer marketingiem niejednokrotnie spędzają jej sen z powiek. Stara się przemycać do swojego życia codziennego coraz to nowsze ekologiczne przyzwyczajenia, np. poprzez powtórne wykorzystanie fusów z kawy czy nadanie drugiego życia szklanym pojemnikom po kosmetykach.
Karolina Jakubiec
Polecane artykuły
Ekonewsy

Plan redukcji emisji CO2. Kto wspiera projekt Ad Net Zero?

Brytyjska branża reklamowa uruchomiła projekt Ad Net Zero. Przeczytaj, kto przystąpił do tego projektu.
Czytaj Więcej
EkonewsyPlanowanie finansówZdrowsze życie

Jak zorganizować przyjęcie w stylu eko?

Marzysz o organizacji przyjęcia w stylu eko? Zobacz, jak to zrobić!
Czytaj Więcej
EkonewsyUpoluj okazję!

T-Mobile w duchu zero waste

T-Mobile oferuje nowy smartfon, w zamian za przyniesienie i oddanie w salonie starego telefonu. Jakie są warunki promocji?
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *