Działania CSREkonewsy

Tefal zapłaci 20 zł za worek śmieci! Akcja #SkuteczniePosprzątane trwa

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis
(fot. Maskot / DigitalVision / Getty Images)

Press info

Marka Tefal znana jest każdemu, kto – choć od czasu do czasu – próbuje coś przyrządzić we własnej kuchni. Producent sprzętu AGD jest jednak znany z czegoś jeszcze. Tefal bowiem już od lat angażuje się w dbanie o naszą planetę.

Już od 3 lat, pod hasłem #SkuteczniePosprzątane, odbywają się różne tego typu działania. W 2019 roku marka zachęcała do sprzątania parków narodowych, w 2020 roku do sprzątania najbliższej okolicy przy okazji… treningu lub spaceru. Przyszedł 2021, a wraz z nim kolejna akcja! O co chodzi tym razem?

(źródło: press info)

20 zł za worek śmieci

Marka Tefal postanowiła podjąć współpracę z platformą Planet Heroes, która działa w modelu crowdfundingowym, jak wiele innych platform w Polsce. Jest jednak coś, co ją wyróżnia: to pierwsza, która dotyczy tematyki ekologii. Jej cel to wspieranie tych społeczności, które podejmują choćby drobne inicjatywy na rzecz środowiska naturalnego.

(źródło: press info)

Tym razem platforma zachęca do sprzątania najbliższej okolicy. Za każdy worek śmieci zebrany przez użytkowników platformy na terenie Polski płaci 20 zł! Dodatkowo umożliwia też wpłacanie dowolnej kwoty i w ten sposób wsparcie całej akcji.

Akcja trwa od 1 czerwca i jest mocno wspierana przez Tefal, który ma już w planach wsparcia dla kolejnych inicjatyw Planet Heroes. Aktualne inicjatywy znaleźć można na stronie Skutecznie Posprzątane.

Pasjonatka mediów. Uważa, że złych newsów jest wystarczająco, dlatego stara się zauważać przede wszystkim pozytywne zmiany. Stara się rozwijać swoją świadomość jako konsumenta, choć przyznaje, że wciąż zalicza drobne wpadki. Jedyne, na czym nigdy nie oszczędza, to jakościowa żywność. Uwaga: jest szczególnie wyczulona na zjawisko greenwashingu.
Dorota Wanat
Polecane artykuły
Działania CSR

Dlaczego Renault zmienił nazwę modelu? Auto w kotle bałkańskim

Renault zmieniła nazwę swojego najnowszego modelu. Przeczytaj, co było powodem decyzji marki.
Czytaj Więcej
Ekonewsy

Plan redukcji emisji CO2. Kto wspiera projekt Ad Net Zero?

Brytyjska branża reklamowa uruchomiła projekt Ad Net Zero. Przeczytaj, kto przystąpił do tego projektu.
Czytaj Więcej
Działania CSR

Ekologiczne opakowania - z czego powstają w XXI wieku?

Obecnie coraz więcej ludzi zwraca uwagę na kwestie związane z ekologią. Zobacz, dlaczego warto postawić na przyjazne dla środowiska opakowania.
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *