Działania CSR

Prośrodowiskowe opakowania od Upfield

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Ponad 130 lat temu dzięki Ernestowi Haeckelowi świat usłyszał o terminie “ekologia”. Obecnie słowo to jest coraz bardziej na czasie, a wszelkie marki, zarówno kosmetyczne, jak i spożywcze prześcigają się we wprowadzaniu nowych rozwiązań, szytych na miarę tych ekologicznych.

Jakiś czas temu również marka Upfield, producent takich margaryn jak Flora czy Rama wprowadziła na polski rynek nowoczesne opakowania, które można wtórnie wykorzystać, na przykład do przechowywania żywności. Opakowania, w których sprzedawane są takie produkty jak np. Rama mają obecnie też większą pojemność – 1,1 litra.

Opakowania od Upfield można myć w zmywarce, a również można w nich podgrzewać jedzenie w mikrofalówce.

„To unikalne opakowanie w kategorii margaryn w Polsce. Dzięki możliwości wielokrotnego użycia jest bardziej przyjazne dla środowiska i dla Konsumenta. Upfield wytycza nowe trendy w zakresie opakowań” – mówi Sebastian Tołwiński, Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych i PR w Upfield.

źródło: serwisspozywczy.pl

Kubek po margarynie można wielokrotnie używać

Sprawdzi się do przechowywania żywności w lodówce. Jest odporny na temperaturę, nawet do 100℃.

To od konsumenta zależy jak wykorzysta pojemnik. Tutaj liczy się jego inwencja twórcza. Jak komunikuje Upfield, opakowanie można wykorzystać również jako doniczkę, czy jako pojemnik do przechowywania drobiazgów.

„Wszystkie opakowania Upfield nadają się do recyklingu, ale wiemy, że nie wszystkie wracają do ponownego przetworzenia. Dlatego dziś oferujemy Konsumentom w Polsce opakowania wielokrotnego wykorzystania, a do 2025 roku chcielibyśmy całkowicie pozbyć się plastiku z opakowań Upfield. Pomogą nam w tym rozwiązania wypracowane w naszym Centrum Nauk o Żywności w Wageningen” – mówi Sebastian Tołwiński, Dyrektor Regionalny ds. Korporacyjnych i PR w Upfield.

źródło: pexels.com

Produkty Upfield nie zawierają tłuszczów trans

Produkty Upfield to alternatywny zamiennik dla margaryn. To produkt roślinny, który spełnia wszystkie normy. Już co trzeci Polak stawia na produkty ekologiczne. Coraz większy procent obywateli Polski sięga po produkty eko, bio co najmniej raz w tygodniu. Co dziesiąta osoba żywność ekologiczną spożywa raz na kwartał. Takie zainteresowanie produktami eko napędza branżę spożywczą, a producenci proponują coraz to bardziej innowacyjne produkty.

Dziś, gdy wspólnie podejmujemy wyzwanie tworzenia zrównoważonej przyszłości, niezmiernie ważne jest, aby całkowicie naturalne, roślinne produkty trafiały do profesjonalnych kuchni i piekarni – podaje Upfield.

Upfield stawia na ekologiczne rozwiązania

Składniki roślinne pozyskiwane są bez jakiejkolwiek szkody dla naszej planety. Upfield podąża najnowszymi trendami dla branży cukierniczej oraz piekarniczej. Od diety całkowicie wegańskiejpo nacisk na zrównoważone odżywianie – bez wątpienia nawyki konsumenckie ulegają dziś zmianie i należy przyjąć, że ten trend pozostanie z nami na dłużej.

W Upfield Professional stawiamy na opracowywanie innowacyjnych, całkowicie naturalnych produktów roślinnych na potrzeby branży piekarniczo-cukierniczej. Nie chodzi tylko o produkty zastępujące nabiał. Chcemy tworzyć produkty pochodzenia roślinnego z naciskiem na wysoką wydajność, a także inspirujące przepisy kulinarne na potrawy, które są nie tylko smaczne, ale także pożywne, ekologiczne i cenione przez klientów – podaje firma.


Zdjęcie główne artykułu: źródło: pexels.com

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Rozwijające się media społecznościowe, jakościowy content marketing oraz zagadnienia związane z influencer marketingiem niejednokrotnie spędzają jej sen z powiek. Stara się przemycać do swojego życia codziennego coraz to nowsze ekologiczne przyzwyczajenia, np. poprzez powtórne wykorzystanie fusów z kawy czy nadanie drugiego życia szklanym pojemnikom po kosmetykach.
Karolina Jakubiec
Polecane artykuły
Działania CSR

Dlaczego Renault zmienił nazwę modelu? Auto w kotle bałkańskim

Renault zmieniła nazwę swojego najnowszego modelu. Przeczytaj, co było powodem decyzji marki.
Czytaj Więcej
Działania CSR

Ekologiczne opakowania - z czego powstają w XXI wieku?

Obecnie coraz więcej ludzi zwraca uwagę na kwestie związane z ekologią. Zobacz, dlaczego warto postawić na przyjazne dla środowiska opakowania.
Czytaj Więcej
Działania CSR

Czy reklama firmy może być eko?

Chcesz, aby Twoja firma zdobywała więcej klientów oraz funkcjonowała w sposób ekologiczny? Sprawdź, jakie są sposoby na promocję swojej działalności z pełnym poszanowaniem dla środowiska naturalnego.
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *