Działania CSREkonewsy

Kolejna marka kosmetyczna stawia na ekologiczne opakowania

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Filozofia zero waste, opakowania ekologiczne, czy naturalne składniki, to obecnie najważniejsze wyzwania, przed którymi stoi branża kosmetyczna. Teraz również marka profesjonalnych farb do włosów stawia na zrównoważony rozwój i podejmuje się zobowiązania wprowadzenia ekologicznych opakowań.

Wella Professionals – krok w kierunku zrównoważonego rozwoju

Jak zapowiada marka, tubki farb do włosów produkowane będą w 100 procentach z aluminium, które pochodzić będzie z recyklingu. Natomiast nakrętki w 96-100 procentach z regranulatów pokonsumenckich PCR (oznacza: Post-Consumer Recycling). To wszystko przełoży się na zaoszczędzenie ponad 180 ton plastiku pierwotnego rocznie, a także około 85 procent opakowań kartonowych pochodzących z recyklingu.

źródło: pexels.com

Wella Profesionals komunikuje, że zmiana obejmie na ten moment flagowe linie marki, a więc: Koleston Perfect Me+, linie farb do włosów z segmentu premium – Illumina Color, Color Touch, a także profesjonalną farbę do włosów #1.

A także sposób produkcji…

Marka zobowiązuje się zmienić również sposób produkcji opakowań i produktów na bardziej zrównoważone. W tym zakresie wykorzystywać będzie 100 procent odnawialnych źródeł energii elektrycznej, 100 procent zielonej energii, a także zużycie gazu z zachowaniem 100 procent neutralności, jeśli chodzi o emisję dwutlenku węgla.

Dodatkowo Wella Professionals edukuje pod kątem świadomości ekologicznej. Właśnie rozpoczyna się kampania “Mała tubka, wielka zmiana”, która ma na celu zachęcić fryzjerów do podjęcia działań, mających na celu dbanie o środowisko.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat akcji “Mała tubka, wielka zmiana?”. Przeczytaj koniecznie.

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Absolwentka studiów magisterskich na kierunku zarządzanie informacją w nowych mediach. Rosnąca liczba użytkowników na portalu to jej motor napędowy do działania. Rozwijające się media społecznościowe, jakościowy content marketing oraz zagadnienia związane z influencer marketingiem niejednokrotnie spędzają jej sen z powiek. Stara się przemycać do swojego życia codziennego coraz to nowsze ekologiczne przyzwyczajenia, np. poprzez powtórne wykorzystanie fusów z kawy czy nadanie drugiego życia szklanym pojemnikom po kosmetykach.
Karolina Jakubiec
Polecane artykuły
Działania CSR

Dlaczego Renault zmienił nazwę modelu? Auto w kotle bałkańskim

Renault zmieniła nazwę swojego najnowszego modelu. Przeczytaj, co było powodem decyzji marki.
Czytaj Więcej
Ekonewsy

Plan redukcji emisji CO2. Kto wspiera projekt Ad Net Zero?

Brytyjska branża reklamowa uruchomiła projekt Ad Net Zero. Przeczytaj, kto przystąpił do tego projektu.
Czytaj Więcej
Działania CSR

Ekologiczne opakowania - z czego powstają w XXI wieku?

Obecnie coraz więcej ludzi zwraca uwagę na kwestie związane z ekologią. Zobacz, dlaczego warto postawić na przyjazne dla środowiska opakowania.
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *