Eko sześciopak od browaru z Florydy!

Eko sześciopak od browaru z Florydy!
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Zamiast inwestować w kampanię promocyjną, browar rzemieślniczy Saltwater z Florydy stworzył (niemal 5 lat wstecz) eko sześciopak. W ten sposób do dziś zyskał aż 110 milionów wyświetleń w mediach społecznościowych i ponad 3,5 miliarda globalnych wyświetleń kampanii. Przypominamy tę genialną akcję i czekamy na podobny odzew wśród polskich piwowarów.

Jak wygląda opakowanie? 

Zanieczyszczenie plastikiem stanowi poważne zagrożenie dla dzikich zwierząt zarówno poprzez zaplątanie się, jak i śmierć z głodu. Dlatego właśnie piwo browaru Saltwater znajduje się w biodegradowalnym, kompostowalnym, jadalnym opakowaniu, wykonanym z odpadów pszenicy i jęczmienia, czyli naturalnych produktów ubocznych, które powstają podczas warzenia.

Opakowanie zaproponowane przez amerykański browar wykonane jest z materiałów, które zamiast zabijać zwierzynę, mogą być dla niej pożywieniem. Taki pomysł wykracza poza standardowo rozumiany recykling i zdecydowanie zmniejsza ilość odpadów. 

Kampania skierowana była do świadomych ekologicznie konsumentów (m.in. surferów, rybaków i osób, które kochają odpoczywać nad morzem), innych browarów rzemieślniczych i dziennikarzy zajmujących się ochroną środowiska. Browar z Florydy starał się zwrócić w ten sposób uwagę na problem zanieczyszczenia mórz i oceanów.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Klocki LEGO powstaną z butelek plastikowych
Klocki LEGO powstaną z butelek plastikowych
LEGO promuje klocki, które wytworzone zostały z plastikowych butelek. To krok w kierunku ekologii.
Inwestowanie w surowce dla początkujących
Inwestowanie w surowce dla początkujących
Rynek surowców jest jednym z miejsc, gdzie można prowadzić zyskowne inwestycje. Surowce mogą być też traktowane jako aktywa pozwalające na zdywersyfikowanie portfela inwestycyjnego.
Seksowne zakupy. Skandal we włoskiej telewizji RAI
Seksowne zakupy. Skandal we włoskiej telewizji RAI
Parodia? Nie. We włoskiej telewizji publicznej RAI całkiem na poważnie wyemitowano materiał, edukujący kobiety „jak seksownie robić zakupy”.
Ostatnie wpisy